۱۴۰۱ شنبه ۷ خرداد چاپ

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را به تجاوز متهم کرد !

کتایون ریاحی سعید پورصمیمی را به تجاوز متهم کرد !

اقتصاد میهن: کتایون ریاحی با انتشار یک استوری عجیب، سعید پورصمیمی را در دسته‌ی سینماگران متجاوز قرار داد.

کتایون ریاحی نوشت:

از ۲۵ سال سکوتم را شکستم، واکنش‌های زیادی دریافت کردم.اما گویا مصلحت اندیشی در کن باعث شده ۸۰۰ زن نسبت به استوری ام بی عکس العمل باشند. این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است.

آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند.من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد. روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از ۲۵ سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است.

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.تاکنون واکنشی از سمت پورصمیمی دیده نشده است و به اتهام آزار جنس_ی این بازیگر پاسخی نداده استسعید پورصمیمی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» درباره شخصیت پدر که در این فیلم بازی می‌کند گفت: «هر نسلی نسبت به نسل گذشته‌اش برتر است و باید هم برتر باشد.

من خودم گاهی حس می‌کنم نسبت به نسل جوان عقب افتاده‌ام، این یک واقعیت است. با تکنولوژی جدید، با گسترش دنیا و نزدیک شدن آدم‌ها به هم این حس در هر آدم مسنی پیش می‌آید. من سعی کردم این ماجرا را با نگاه تندتر در نقشم در «برادران لیلا» بیاورم که پدری است عقب افتاده که چسبیده به سنت‌های قدیم؛ سنت‌هایی که دیگر هیچ کاربردی ندارد».

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها