۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۹ ارديبهشت چاپ

مدیرعامل ایرانسل: تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است

مدیرعامل ایرانسل: تحول دیجیتال نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است

اقتصاد میهن: مدیرعامل ایرانسل ، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.

کتر بیژن عباسی‌آرند در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق با بیان اینکه ایرانسل تاکنون نقشی اساسی در ارتباطات کشور به عنوان هستۀ مرکزی اقتصاد دیجیتال داشته است. امروز هدف ایرانسل، بسط دادن این نقش و حضور در لایه‌های پلتفرم و خدمات اقتصاد دیجیتال است، افزود: ایرانسل با تمرکز بر مدیریت زیست‌بوم دیجیتال خود و سرمایه‌گذاری بر روی نسل پنجم، هوش مصنوعی، اَبَرداده و رایانش ابری، در تلاش است با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال باشد. مدیرعامل ایرانسل از همۀ شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های فناوری دعوت کرد تا در روندی که برای تحقق و توسعۀ بحث تحول دیجیتال تعریف شده، ایرانسل را یاری دهند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها