۱۴۰۰ دوشنبه ۱۸ بهمن چاپ

مجوز ۵۰۰ انشعاب فاضلاب شهری در محله طرشت صادر شد

مجوز ۵۰۰ انشعاب فاضلاب شهری در محله طرشت صادر شد

اقتصاد میهن: معاون فنی و عمران شهرداری منطقه2 گفت: با هماهنگی شهرداری منطقه 2 و شرکت آب و فاضلاب منطقه ای، مجوز اتصال 500 انشعاب محله طرشت شمالی به شبکه فاضلاب شهری صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمید رضا رنجبر،با اعلام این خبر گفت: شبکه فاضلاب یکی از مهمترین پروژه های زیست محیطی شهری است که نقش موثری در کاهش آسیب های زیست محیطی و تامین محیطی سالم برای شهروندان دارد ، برهمین اساس مدیریت شهری منطقه تلاش دارد تا درهمکاری با شرکت آب و فاضلاب ، عملیات اجرایی این طرح زیست محیطی را تسریع کند.
وی افزود: به منظور توسعه و تکمیل شبکه انتقال فاضلاب ، ۵۰۰ مجوز حفاری انشعاب در خیابان طرشت شمالی صادر شده است و صدور مجوز در محدوده ناحیه۶ منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.
رنجبر با بیان اینکه در بعد زیست محیطی جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب،آب از چرخه یك بار مصرف و مخرب به چندبار مصرف و سازنده تبدیل می‌شود گفت: همین موضوع علاوه برکاهش آلودگی های زیست محیط مدیریت بهینه منابع انرژی می‌شود

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها