۱۴۰۲ چهارشنبه ۹ اسفند چاپ

بیانیه شورای ائتلاف نوآوران

بیانیه شورای ائتلاف نوآوران

اقتصاد میهن: شورای ائتلاف نوآوران که با شعار مجلس نوآور، راه نجات ملت وارد گود انتخابات شده و مدعی ارائه بهترین لیست کاندیداهای تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس می باشد لیست ۳۰ نفره کاندیداهای مجلس تهران را اعلام کرد.

دبیر کل هماهنگی ائتلاف نوآوران با بیان اینکه  که بهترین لیست کاندیداهای شهر تهران را برای مجلس ارائه نموده اند، گفت: این  شورای ائتلاف  یک لیست مستقل است که بهترین متخصصان مطرح را ارزیابی نموده است و به یک لیست ۳۰ نفره شهر تهران رسیده است . دکتر عظیمی با ذکر این نکته که  کاندیداهای لیست ۳۰ نفره نوآوران از بهترین کاندیداهای مستقل هستند و برای معیشت و کنترل تورم برنامه دارند، افزود: می دانیم مسیر و راه  ناهموار است  در گردنه  ها پیچ  و  خم  بسیار است  ما آمده  ایم  که  به چالش  بکشیم  هر فکر که  در قول و  عمل بیمار است. ملت بزرگ و جوانان فرهیخته ایران عزیز در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم  بهترین لیست  ملت رشید و نجیب و جوانان نخبه و فرهیخته ایران ، این بار تصمیم و عزمی بلند را در سر دارند و اراده کرده اند طرحی نو در اندازند و با رویکرد و انتخابی تاریخی ,  مجلس خلاق و نواور را برای رفع ابر چالش های کشور و ملت شکل دهند . تا ملت عزیز ایران و تاریخ این مرز و بوم شاهد تحولات شگرفی در مسیر خدمت به محرومان و ملت و جوانان فرهیخته و فداکار ایران عزیز باشد.

وی اظهار داشت: اننخاب نمابندگانی خلاق و نوآور و متفاوت‌ که مجلس دوازدهم را در راس هرم قدرت و عصاره فضائل ملت و تصمیم گیری کشور بازگرداند امید است با از خود گذشتگی و انتخاب درست خود , قدمی محکم‌ و اساسی جهت برون رفت از این همه چالش ها و بحران هائی که در اثر سوء مدیریت و منازعه های سیاسی و میان حزبی بر کشور و ملت تحمیل شده و اعتماد مردم را به نظام سیاسی خدشه دار کرده است را با تشکیل مجلسی خلاق و نوآوز و البته مستقل بتوانیم تا حدودی برطرف و اعتماد از دست رفته را احیاء و باز گردانیم زیرا مهمترین مؤلفه قدرت یک نظام سیاسی رضایت و اعتماد ملت است پس همه با هم برای تشکیل مجلس نوآور و خلاق تلاش خواهیم کرد

دکتر عظیمی درادامه تصریح کرد:  باید پذیرفت که تغییر نیاز است و آزموده را آزمودن دیگرخطاست از محضر ملت نجیب ایران و انان که قصد و اراده شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  را دارند پرسشی داریم. آیا حاضرید دوباره به نمایندگانی رای دهید که در امر آرامش، رفاه و آسایش مردم و جوانان در حوزه اشتغال و ازدواج و آموزش و توسعه کشور و رونق سفره و معیشت محرومان و تقویت ارزش پول ملی و کاهش گرانی و کنترل تورم و افزایش تولید ناکارآمد بودند و برغم شعارهای تبلیغاتی در تحقق اهداف خود ناتوان بودند؟ پس ببائید یک بار و برای همیشه طرحی نو در اندازیم و انسان های متخصص و متعهد و شایسته و جوانان و مردان و زنان پاک دست را جهت تشکیل مجلسی خلاق نواور و در تراز ملت نجیب و بزرگ و متمدن و فهیم ایران رای بدهبم.

لیست مستقل و  سی نفره بهترین کاندیداهای شورای ائتلاف نوآوران کاندیداهای حوزه انتخابیه تهران حوزه به شرح زیر می باشد:

۱:  سید مهدی علوی نیا  کد ۶۲۵۱

۲:  محمد میرزائی منش  کد ۸۴۱۲

۳:  سید روح الله سیدی  کد ۵۱۶۵

۴:  محمد نوروزی فر   کد ۸۶۹۱

۵:  مریم تندگویان    کد ۲۸۲۹

۶:  علی احمد زاده کد ۱۲۴۵

۷:  فریدون رستمی   کد ۴۳۳۷

۸:  منصور حقیقت پور کد ۳۵۵۷

۹:  علی مطهری   کد ۷۸۸۹

۱۰:  سید ابوالقاسم رئوفیان کد ۴۶۲۹

۱۱:  عادل شیرازی کد ۲۱۲۴

۱۲:  محمد ولی زاده کد ۸۹۴۷

۱۳: فاطمه عزیزخانی کد ۶۱۳۸

۱۴: عفیفه عابدی کد ۵۸۴۵

۱۵: سید جواد حسینیان کد ۳۵۱۱

۱۶: محمد خوش چهره کد ۳۸۵۶

۱۷: حمید رضا یوسفی فر  کد ۹۱۴۵

۱۸: سید صدرالله رجائی نصب کد ۴۲۲۳

۱۹: اسکندر اسدی امیر آبادی کد ۱۴۸۷

۲۰: محبوب حضرتی کد ۳۵۴۱

۲۱: حسین علی ضیائی کد ۵۷۳۵

۲۲: مجتبی شریعتی نیاسر کد ۵۲۹۳

۲۳: علیرضا جاجرمی کد ۲۸۹۱

۲۴: زهرا عابدینی کد ۵۸۵۲

۲۵: داوود مصطفایی کد۷۸۷۵

۲۶: داوود صادقی کد ۵۵۲۱

۲۷: حسین خنیفر کد ۳۸۳۳

۲۸: محمد صادق ملبوبی کد ۷۹۷۳

۲۹: جعفر امینی کد ۱۸۹۳

۳۰: علی عباس پور تهرانی فر کد ۵۸۸۷

* پیام ناصرعظیمی دبیر شورای ائتلاف نوآوران

ما دراین  شورای ائتلاف تمام تلاش خود را کردیم که از بین بهترین کاندیداهای مجلس تهران یک لیست ۳۰ نفره که کاندیداهای متعهد و مردمی  باشند انتخاب کنیم تا شاید اتفاق مبارکی برای کشور و ملت و محرومان بیفتد و با در راس قرار گرفتن مجلس شورای اسلامی , دولت مجبور و‌ موظف به حرکت در مسیر خواست و اراده ملت شریف ایران گردد و مشکلات و چالش ها با مجلس قوی و دولت مردمی و البته با همت و اراده شما نیک اندیشان و خردمندان و آینده سازان و تشکیل مجلس شایسته که عصاره فضائل ملت باشد تا نظام را از این همه چالش و بحران که در اثر سؤ مدیریت برخی جریانات سیاسی تحمیل شده برهانیم و ایران بزرگ را به عنوان قدرتی شایسته و مردم پایه به‌ جهانیان معرفی کنیم امید است با تشکیل مجلسی قوی و متخصص و‌ متعهد و شایسته و در شآن ملت بزرگ ایران ,  گام های‌بلندی برای رفاه رفاه و آرامش و آسایش جوانان و محرومان و خانواده ها برداریم دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را با تشکیل مجلسی خلاق و نوآور و مقتدر و مردمی زیباتر از گذشته بسازیم.

مشاهده سوابق لیست ائتلاف نوآوران: https://noavaranemelal.com/

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها