۱۴۰۰ جمعه ۷ خرداد چاپ

پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد

پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد

اقتصاد میهن: شهردار منظقه2 گفت:طرح نورپردازی بزرگترین پل معلق کشور با هدف بهره گیری از نور در ارتقای زیبایی های بصری و ایمنی فضاهای شهری اجراشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان  به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول 285 متر  یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان 200 نفر بازدید‌کننده می‌توانند روی عرشه آن‌ تردد و توقف کنند.
وی افزود: با توجه  به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضاهای شهری،طرح نورپردازی پل معلق با استفاده ۴۱۰ عدد پروژکتورLED اجرا شد.
صفات  تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت های این نورپردازی برشمرد .
 شهردار منطقه 2 افزود:  بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه  شهری جذب کند و نورپردازی  صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت تر به این مکان تفریحی داده است. وی  درادامه به نورپردازی پل های سواره رو اشاره کرد و افزود:تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها