۱۴۰۰ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت چاپ

فعلا خودرو نخرید

فعلا خودرو نخرید

اقتصاد میهن: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: قیمت‌هایی که اکنون در فضای مجازی وجود دارد ساختگی بوده و دلالان نرخ‌ها را تعیین می‌کنند.

نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو  گفت: تقریبا یک ماه است که تمام نمایشگاه‌داران خودرو و مراکز تعویض پلاک تعطیل هستند و هیچ خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. تا زمانی که معاملات صورت نگیرد نمی‌توانیم قیمتی برای خودرو اعلام کنیم و تا زمان بازگشایی مغازه‌ها باید صبر کنیم.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه قیمت خودرو در فضای مجازی چگونه تعیین و اعلام می‌شود، بیان کرد: قیمت‌هایی که اکنون در فضای مجازی وجود دارد ساختگی بوده و دلالان نرخ آن را تعیین می‌کنند. مردم اگر قصد خرید خودرو دارند تا زمان بازگشایی مغازه‌ها باید صبر کنند تا معاملات صورت گیرد و قیمت‌ها منطقی و واقعی شود.

کاشانی‌نسب درخصوص آینده قیمت خودرو تشریح کرد: مشخص نیست که قیمت‌ها چه روندی داشته باشند، اصولا میزان عرضه، نرخ دلار و انجام معاملات در قیمت یک خودرو تعیین‌کننده است. اکنون آخرین قیمت‌هایی که وجود دارد همان قیمتی است که قبل از تعطیلات معامله شد.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با توضیح مثالی درخصوص واقعی نبودن قیمت خودرو در فضای مجازی، گفت:مدتی است که در فضای مجازی نرخ خودرو روزی دو مرتبه در سایت‌ها تغییر می‌کند، در حالی که بازار تعطیل است و خرید و فروشی وجود ندارد که بخواهد مبنای جدیدی برای قیمت‌گذاری به دست بیاید.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها