۱۳۹۹ سه شنبه ۷ بهمن چاپ
مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

رشد ۳۱ درصدی صدور مجوز‌های صنعتی منطقه آزاد قشم

رشد ۳۱ درصدی صدور مجوز‌های صنعتی منطقه آزاد قشم

اقتصاد میهن: مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از رشد ۳۱ درصدی مجوز‌های صادر شده برای فعالیت صنعتی در این منطقه از تا پایان ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

محمد مهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پایان آذرماه امسال ۸۸ مورد مجوز فعالیت صنعتی در این منطقه صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (۶۷ مورد) رشد ۳۱ درصدی داشته است.برنجی ادامه داد: در این مدت افزون بر ۷۹ میلیون دلار کالا توسط ۲۰۲ شرکت و واحد تولیدی فعال که در چهار شهرک صنعتی طولا، فجر، کاوه و سوزا مشغول فعالیت هستند، تولید شده است.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ این شرکت‌ها با سرمایه‌ای افزون بر ۳۴ هزار میلیارد ریال و هشت میلیون دلار مشغول فعالیت هستند.وی تصریح کرد: بیش از هم اکنون ۶ هزار و ۳۵۰ نیروی کار در قالب شرکت‌های تولیدی فعالیت می‌کنند که بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت‌ها به حوزه صادرات اختصاص دارد. از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ طرح سرمایه گذاری ریالی- ارزی با ارزش بیش از ۵۵۴ میلیارد ریال و ۷۷ میلیون یورو در زمینه‌های شیلات، صنعتی، نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم ایجاد شده است و طرح‌های دیگری نیز در دست احداث هستند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها