به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، هادی عبداللهی با اشاره به حرکت شرکت بیمه دی به سوی رکوردهای تازه، سه سیاست کلان شامل «تحول دیجیتال، ارتقای سودآوری و افزایش توانگری» را بهعنوان محورهای اصلی راهبرد بیمه دی در سال جاری معرفی کرد.عبداللهی به جایگاه راهبردی نمایندگان در موفقیت شرکت اشاره کرد واظهار داشت: «آنچه مشتریان از بیمه دی برداشت میکنند، از دریچه عملکرد نمایندگان فروش شکل میگیرد چرا که اعتقاد داریم نمایندگان فروش، ویترین و پیشانی شرکت هستند.وی ادامه داد: تمامی مدیران ستادی نمایندگان فروش را همکاران اصلی میدانند و بیتردید در منافع و آسیبهای سازمان با ما شریک هستند.وی افزود: کیفیت و کمیت عملکرد نمایندگان، تصویر واقعی ما را در جامعه منعکس میکند و این رابطه باید مبتنی بر اعتماد، همکاری و زبان مشترک باشد.»عبداللهی با تأکید بر اهمیت ساختارمند شدن ارتباط شبکه فروش و ستاد مرکزی گفت: «همانگونه که در سازمان ساختار داریم، در شبکه فروش نیز نیازمند مدلهای همکاری شفاف و منسجم هستیم.به گفته وی حضور نماینده کانون در کمیتههای تخصصی شرکت از جمله کمیته تبلیغات، نمونهای از این تعامل ساختاری است.»
عدالت در ارزیابی و سیاستهای حمایتی تازه
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد موفق نمایندگان در سال گذشته بیان کرد: «۲۶ درصد از نمایندگان، بیش از ۸۰ درصد از پرتفو شرکت را محقق کردهاند. این آمار نشان میدهد که ارزیابی عملکرد باید عادلانه، مبتنی بر تلاش و در راستای تشویق عملکرد متعهدانه باشد.» وی از پرداخت سود مشارکت امسال و معوقه های سال های پیشین خبر داد و افزود: «پس از برگزاری مجمع و نهایی شدن محاسبات، سود مربوط به نمایندگان پرداخت خواهد شد. به گفته عبداللهی همچنین تمام نمایندگان میتوانند بر اساس رتبه و سطح بندی مشخص شده، از تسهیلات خرید سهام شرکت بهرهمند شوند.»وی با اشاره به رتبه بندی در بیمه تکمیلی برای رفاه بیشتر شبکه فروش افزود: «این اقدامات، نشاندهنده حسن نیت شرکت در حمایت از نمایندگانی است که بهصورت حرفهای و متعهدانه فعالیت میکنند.»
تحول دیجیتال؛ زیرساختی برای تسهیل فعالیت نمایندگان
عبداللهی یکی از سیاستهای کلیدی شرکت در سال جاری را «تحول دیجیتال» معرفی کرد و گفت: «با ارتقای اپلیکیشن دیدار به سوپر اپلیکیشن و همچنین تقویت شعبه دیجیتال، فرآیندهای بیمهگری به سمت هوشمند شدن حرکت خواهند کرد.»
وی تأکید کرد: «این تحول بهمنزله حذف نمایندگان نیست، بلکه در راستای تسهیل فعالیت آنهاست. ما در سراسر کشور هیچ شعبهای را رقیب شبکه فروش ندانستهایم و در این مسیر نیز نمایندگان، نقش کلیدی خواهند داشت.» مدیرعامل بیمه دی با اشاره به آینده صنعت بیمه در بخش دیجیتال گفت: «بدون تردید آینده صنعت بیمه در قالب بیمه دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی خواهد بود. بیمه دی نیز در این مسیر، از ظرفیتهای فناورانه برای پیشی گرفتن از رقبا بهره خواهد گرفت.»
حرکت بهسوی رکوردهای تازه با نمایندگان فعال و مطالبهگر
عبداللهی در ادامه با اشاره به هدفگذاری فروش سال جاری گفت: «ما از عمدهفروشی به سمت خردهفروشی در حال حرکت هستیم و این مسیر تنها با همراهی شبکه فروش امکانپذیر است و نمایندگان نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.» وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید در جذب پرتفوهای ملی و پروژههای بزرگ مشارکت فعال داشته باشند افزود: «برای هر پرتفو بزرگ، مدیر پروژهای مشخص میشود و به شعب اعلام کردهایم از ظرفیت نمایندگان برای جمعآوری پرتفو استفاده کنند. » مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اینکه «نمایندگان باید پویا، مطالبهگر و پیشروباشند افزود: نمایندگان باید ذائقه بازار را به شرکت منتقل کنند و مانند عضوی متعهد و پاسخگو، عمل کنند. »