۱۴۰۴ پنج شنبه ۲۶ ارديبهشت چاپ

بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه

بیمه دی در آستانه رکوردهای جدید/نمایندگان، نیروی محرکه تحول در بیمه

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از نمایندگان برتر فروش، نقش کلیدی نمایندگان در تحقق اهداف راهبردی شرکت را مهم برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، هادی عبداللهی با اشاره به حرکت شرکت بیمه دی به ‌سوی رکوردهای تازه، سه سیاست کلان شامل «تحول دیجیتال، ارتقای سودآوری و افزایش توانگری» را به‌عنوان محورهای اصلی راهبرد بیمه دی در سال جاری معرفی کرد.عبداللهی به جایگاه راهبردی نمایندگان در موفقیت شرکت اشاره کرد واظهار داشت: «آنچه مشتریان از بیمه دی برداشت می‌کنند، از دریچه عملکرد نمایندگان فروش شکل می‌گیرد چرا که اعتقاد داریم نمایندگان فروش، ویترین و پیشانی شرکت هستند.وی ادامه داد: تمامی مدیران ستادی نمایندگان فروش را همکاران اصلی می‌دانند و بی‌تردید در منافع و آسیب‌های سازمان با ما شریک هستند.وی افزود: کیفیت و کمیت عملکرد نمایندگان، تصویر واقعی ما را در جامعه منعکس می‌کند و این رابطه باید مبتنی بر اعتماد، همکاری و زبان مشترک باشد.»عبداللهی با تأکید بر اهمیت ساختارمند شدن ارتباط شبکه فروش و ستاد مرکزی گفت: «همان‌گونه که در سازمان ساختار داریم، در شبکه فروش نیز نیازمند مدل‌های همکاری شفاف و منسجم هستیم.به گفته وی حضور نماینده کانون در کمیته‌های تخصصی شرکت از جمله کمیته تبلیغات، نمونه‌ای از این تعامل ساختاری است.»

 عدالت در ارزیابی و سیاست‌های حمایتی تازه

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به عملکرد موفق نمایندگان در سال گذشته بیان کرد: «۲۶ درصد از نمایندگان، بیش از ۸۰ درصد از پرتفو شرکت را محقق کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که ارزیابی عملکرد باید عادلانه، مبتنی بر تلاش و در راستای تشویق عملکرد متعهدانه باشد.» وی از پرداخت سود مشارکت امسال و معوقه های سال های پیشین خبر داد و افزود: «پس از برگزاری مجمع و نهایی شدن محاسبات، سود مربوط به نمایندگان پرداخت خواهد شد. به گفته عبداللهی همچنین تمام نمایندگان می‌توانند بر اساس رتبه‌ و سطح بندی مشخص شده، از تسهیلات خرید سهام شرکت بهره‌مند شوند.»وی با اشاره به رتبه بندی در بیمه تکمیلی برای رفاه بیشتر شبکه فروش افزود: «این اقدامات، نشان‌دهنده حسن نیت شرکت در حمایت از نمایندگانی است که به‌صورت حرفه‌ای و متعهدانه فعالیت می‌کنند.»

 تحول دیجیتال؛ زیرساختی برای تسهیل فعالیت نمایندگان

عبداللهی یکی از سیاستهای  کلیدی شرکت در سال جاری را «تحول دیجیتال» معرفی کرد و گفت: «با ارتقای اپلیکیشن دی‌دار به سوپر اپلیکیشن و همچنین تقویت شعبه دیجیتال، فرآیندهای بیمه‌گری به سمت هوشمند شدن حرکت خواهند کرد.»

وی تأکید کرد: «این تحول به‌منزله حذف نمایندگان نیست، بلکه در راستای تسهیل فعالیت آن‌هاست. ما در سراسر کشور هیچ شعبه‌ای را رقیب شبکه فروش ندانسته‌ایم و در این مسیر نیز نمایندگان، نقش کلیدی خواهند داشت.» مدیرعامل بیمه دی با اشاره به آینده صنعت بیمه در بخش دیجیتال گفت: «بدون تردید آینده صنعت بیمه در قالب بیمه دیجیتال و با محوریت هوشمندسازی خواهد بود. بیمه دی نیز در این مسیر، از ظرفیت‌های فناورانه برای پیشی گرفتن از رقبا بهره خواهد گرفت.»

 حرکت به‌سوی رکوردهای تازه با نمایندگان فعال و مطالبه‌گر

عبداللهی در ادامه با اشاره به هدف‌گذاری فروش سال جاری گفت: «ما از عمده‌فروشی به سمت خرده‌فروشی در حال حرکت هستیم و این مسیر تنها با همراهی شبکه فروش امکان‌پذیر است و نمایندگان نقش کلیدی در تحقق این هدف دارند.» وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید در جذب پرتفوهای ملی و پروژه‌های بزرگ مشارکت فعال داشته باشند افزود: «برای هر پرتفو بزرگ، مدیر پروژه‌ای مشخص می‌شود و به شعب اعلام کرده‌ایم از ظرفیت نمایندگان برای جمع‌آوری پرتفو استفاده کنند. » مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر اینکه «نمایندگان باید پویا، مطالبه‌گر و پیشروباشند افزود: نمایندگان باید ذائقه بازار را به شرکت منتقل کنند و مانند عضوی متعهد و پاسخ‌گو، عمل کنند. »

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک سینا بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک توسعه صادرات ایران بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها