۱۴۰۳ سه شنبه ۱۷ مهر چاپ

شوک غیرمنتظره به تیم ملی؛ دوئل ایران – قطر در مشهد لغو شد!/ بی خاصیتی تاج، عیان شد

شوک غیرمنتظره به تیم ملی؛ دوئل ایران – قطر در مشهد لغو شد!/ بی خاصیتی تاج، عیان شد

اقتصاد میهن: تیم ملی ایران در چهارمین مسابقه‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 باید روز سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهرماه به مصاف تیم ملی قطر برود. براساس برنامه‌ریزی قبلی، قرار بود این مسابقه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به انجام برسد و در روزهای گذشته، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شخصاً از وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) بازدیدی را به عمل آورده بود و محمدرضا ساکت هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال، پیگیر ویژه انجام تقابل تیم‌های ملی ایران و قطر در مشهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن  و براساس خبر موثق واصله از مشهد، انجام دوئل تیم‌های ملی ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) منتفی شده و این دیدار که قرار بود روز بیست‌وچهارم مهرماه در این ورزشگاه انجام شود، قطعاً در مشهد برگزار نخواهد شد و باید دید در کدام کشور تیم ملی ایران از قطر میزبانی می‌کند و مسابقه حساس خود را به انجام می‌رساند.

احتمالاً تقابل استقلال و النصر هم در زمین ثالث انجام می‌شود!

تیم‌های ملی ایران و قطر حالا باید در زمین ثالث به مصاف هم بروند و این مسئله بدان معناست که احتمالاً میزبانی استقلال از النصر در ایران هم منتفی خواهد شد و این دیدار حساس هم در خارج از ایران برگزار می‌شود. روز گذشته سایت گل عربی اعلام کرده بود که نبرد نمایندگان ایران و عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در زمین ثالث به انجام می‌رسد و حالا به نظر می‌آید با توجه به منتفی‌شدن انجام دوئل ایران و قطر در مشهد، احتمالاً تقابل استقلال و النصر هم در خارج از ایران برگزار می‌شود!

مهدی تاج روز ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ پس از انتخاب مجددش به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در یک نشست خبری اعلام کرده بود: «اگر در AFC باشم و خاصیتی برای ایران نداشته باشم، همان بهتر که نباشم!» هرچند مهدی تاج این صحبت‌ها را در خصوص آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران نزد فیفا و AFC زده بود، با این حال این انتظار وجود دارد که او به عنوان نایب رئیس AFC منافع فوتبال ایران را در هر حالتی حفظ کند. آن هم در شرایطی که به میزبانی‌های عربستان سعودی با وجود سال‌ها درگیری جنگی با یمن خدشه‌ای وارد نشد و تیم ملی و تیم‌های باشگاهی عربستانی در کشور خودشان میزبان مسابقات بودند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی موسسه ملل بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها