به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهناز اداره ارتباطات شرکت مخابرات ایران، دکتر یاسر باقری، با اعلام این خبر گفت: در حوزه اپراتوری حملونقل، جلسات منظم ما از ابتدای امسال شروع شده و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، با اپراتورهایی به غیر از اپراتوریهای ویس، دیتا و اینترنت، علاوه بر اپراتوری نظارت تصویری که وارد آن هم شدهایم، اپراتوری سلامت و اپراتوری حملونقل را نیز اضافه کنیم. وی که در در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه اینوتکسسخن می گفت، با تأکید بر اینکه هر محصول و یا هر خدمتی که قرار است روی پیشخوان شرکت مخابرات قرار بگیرد باید بهگونهای باشد که رضایت کامل مشتری و مشتریمداری در آن در وهله نخست قرار گرفته باشد، گفت: یکی از دستاورهای نمایشگاه اینوتکس امسال، توجه ویژه شرکت مخابرات به این نمایشگاه است. مهندس سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات، شخصاً با حضور در اینوتکس، سخنرانی در افتتاحیه نمایشگاه و بازدید و گفتوگو در این عرصه و ارائه سیاستها و تبیین دستورالعملها و راهبردهای مشخص، راه را برای فعالیت مخابرات در این عرصه هموار کرد.
مدیر کل توسعه کسبوکار شرکت با بیان اینکه حضور شرکت مخابرات در اینوتکس، نمادین نیست بلکه کاملاً با هدف و برنامه مشخص در این راه قدم گذاشته شده، تأکید کرد: حضور مخابرات در این عرصه بسیار جدی است و بسیاری از شرکتها وقتی با مخابرات همراه میشوند متوجه این موضوع میشوند.باقری در خصوص عمده مشکلات شرکتهای نوآور گفت: بسیاری از شرکتهای نوآور و کسبوکارهای کوچک و فناورانه، مشکل مالی ندارند بلکه شناخت کافی و درستی از نیاز مشتری و بازار ندارند و این موضوع، موجب شکستشان میشود اما مخابرات به دلیل گستردگی در کل کشور، هم نیاز را میشناسد و هم بازار را در اختیار دارد و میتواند به عنوان یک منتور، وارد عرصه شود و به این کسبوکارها کمک کند.وی با تأکید بر اینکه مشکل تیمهای استارتآپی، سرمایهگذاری نیست، گفت: اگر خدمت یا محصولی از سوی مخابرات شناسایی شود که نیاز بازار است اما سرمایهگذار خاصی برای آن وجود ندارد، مخابرات میتواند از اعتبار خود استفاده کند و از سرمایهگذار دعوت به عمل آورد تا وارد عرصه شود و با اطمیناندادن به بازگشت سود و سرمایه به سرمایهگذار، این همکاری سهجانبه را مدیریت کند.