۱۴۰۳ دوشنبه ۳ ارديبهشت چاپ
یزدان‌دوست مطرح کرد

توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال، ۳ اصل کلیدی بیمه ملت

توجه به اهداف استراتژیک، ارزش‌های سازمانی و تحول دیجیتال، ۳ اصل کلیدی  بیمه ملت

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت بیمه ملت با تأکید بر توجه به ارزش‌های سازمانی، دستیابی به اهداف استراتژیک و ایجاد فضای مناسب برای تحول دیجیتال ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شاهد ارتقای روزافزون عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۳ باشیم.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در نشست هم‌اندیشی معاونین، مدیران و رؤسای شعب این شرکت در شیراز، به تشریح عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: با وجود برخی چالش‌ها، به بسیاری از اهداف ترسیم شده در سال گذشته دست یافته‌ایم.وی در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سهم بازار بیمه ملت، از تدوین برنامه‌ای جامع در این راستا خبر داد.مدیرعامل شرکت بیمه ملت، بر سودآوری، تعامل با شبکه فروش و پیشرفت خدمات در حوزه‌های فنی به عنوان اولویت‌های اصلی این شرکت تاکید کرد.وی در ادامه با تاکید بر ضرورت سودآوری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت، تصریح کرد: جذب پرتفوی به هر قیمتی مدنظرمان نیست و باید با تمرکز بر سودآوری، به نفع تمامی ذی‌نفعان شرکت عمل کنیم.یزدان‌دوست در خصوص تعامل با شبکه فروش خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ باید تعامل سازنده‌ای با شبکه فروش برقرار شود و به دغدغه‌های نمایندگان و کارگزاران توجه ویژه‌ای صورت گیرد. این امر با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و ارتباط مستمر با شبکه فروش قابل تحقق خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت همچنین به اهمیت پروژه کامتینای این شرکت در جزیره کیش برای تمامی ذی‌ی‌نفعان شرکت اشاره کرد و گفت: در سال جدید شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این پروژه خواهیم بود و تلاش می‌کنیم تا این پروژه به نفع ذینفعان شرکت به سرانجام برسد.وی در خصوص برنامه‌های شرکت در حوزه‌های فنی و آی‌‌تی نیز اظهار داشت: در حوزه‌های فنی و نرم‌افزاری پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این امر به رفع بسیاری از دغدغه‌ها در زمینه صدور بیمه‌نامه‌ها بالاخص به صورت آنلاین بیانجامد و با تداوم این پیشرفت‌ها، شاهد افزایش رضایت مشتریان از خدمات شرکت باشیم. یزدان‌دوست در ادامه به تشریح ۳ موضوع کلیدی در برنامه‌های آتی شرکت پرداخت و اضافه کرد: اولین اصل تاکید و توجه بر ارزش‌های سازمانی است. در این اصل، شفافیت در همه عرصه‌ها، ایفای تعهدات، چابک‌سازی فرایندهای عملیاتی، صداقت و احترام مورد تاکید است.مدیرعامل بیمه ملت با بیان اینکه پایبندی به این ارزش‌ها به پویایی هر سازمانی کمک می‌کند، گفت: با همین ارزش‌ها قطعاً می‌توان بیمه‌گزاران را حفظ کرد. صداقت و شفافیت سرلوحه همه امور است و می‌تواند تک تک ذی‌نفعان شرکت را بهره‌مند کند.

وی دومین اصل را دستیابی به اهداف استراتژیک عنوان کرد و افزود: توسعه فروش، ایجاد نظام راهبردی پایش عملکردی، ارتقای نظام مالی، سرمایه‌گذاری، توسعه سیستم منابع انسانی و توسعه فناوری از مهمترین رویکردها در این اصل است.یزدان‌دوست در خصوص اهمیت توسعه فناوری در آینده شرکت، گفت: امیدوارم با همه زحماتی که در معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری کشیده می‌شود، این ارتقا با همت همه بخش‌های شرکت محقق شود.مدیرعامل شرکت بیمه ملت سومین اصل را  تمرکز بر مشتری‌مداری، سودآوری، مدیریت ریسک و خرده فروشی دانست و ابراز کرد: امیدوارم در همایش بعدی تک تک شعب جزو بهترین‌ها حداقل در یکی از این بخش‌ها باشند و صد البته شعب می‌توانند در چند حوزه، عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.وی گفت: امیدوارم با تلاش جمعی نه تنها برای تحقق پرتفوی ۱۰ همتی، بلکه برای انسجام داخلی، سودآوری شرکت و رضایت ذی‌نفعان به آنچه که برنامه‌ریزی شده است، عمل شود تا به همه اهداف ترسیم شده در برنامه استراتژیک افق ۱۴۰۵ دست یابیم.یزدان‌دوست در ادامه با اشاره به ظرفیت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نماینده فعال شرکت در سراسر کشور، خواستار همدلی و همکاری بیشتر با شبکه فروش برای پیشبرد اهداف شرکت شد.وی در پایان اظهار امیدواری کرد بیمه ملت بتواند به قله‌های رفیع‌تری در صنعت بیمه دست یابد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها