۱۴۰۲ سه شنبه ۱۵ اسفند چاپ

دومین مرکز توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد افتتاح شد

 دومین مرکز توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد افتتاح شد

اقتصاد میهن: دومین مرکز استعدادیابی و توانمند سازی کودکان کار تحت عنوان پویا شهر در محله فرحزاد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه است، گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی کودکان کار از رویکرد‌های مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و در همین راستا مراکز پویا شهر راه اندازی شد.وی افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکز علاوه بر مهارت آموزی برای خانواده کودکان، آموزش و مهارت آموزی کودکان محلات کم برخوردار نیز است.

شهردار منطقه ۲ گفت: خدمات آموزشی در قالب برگزاری کارگاه و اهداء بسته‌های آموزشی، برگزاری تور‌های تفریحی، آموزشی، توانمندسازی و مهارت آموزی‌های هنری و علمی- تخصصی ویژه کودکان و خانواده‌های آن‌ها از جمله فعالیت‌های این مجموعه است که به صورت رایگان در محله فرحزاد ارائه می‌شود. گفتنی است؛ در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این مرکز واقع در بوستان پانزده خرداد، مراسم غرس نهال با حضور کودکان، شهردار منطقه و سایر مدیران شهری نیز انجام گرفت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها