۱۴۰۲ دوشنبه ۵ تير چاپ

بانک کارآفرین، حامی بزرگان فناوری اطلاعات

بانک کارآفرین، حامی بزرگان فناوری اطلاعات

اقتصاد میهن: بانک کارآفرین با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه و معرفی خدمات خود در حوزه بانکداری دیجیتال در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور فعال خواهد داشت. در این رویداد تخصصی، شرکت‌های زیرمجموعه بانک، هلدینگ فناوری نگاه و استارت‌آپ‌های عصر امین و ثروت ستارگان به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک کارآفرین، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک؛ الکامپ، به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از چهارم تیرماه سال جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌اللملی تهران برگزار می‌شود و بانک کارآفرین نیز در کنار بزرگترین شرکت‌های حوزه آی‌تی، مجموعه‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه استارت‌آپ ایران حضور خواهد یافت.این نمایشگاه تخصصی محلی مناسب برای آشنایی با آخرین خدمات دیجیتال شرکت‌های مختلف از جمله بانک‌هاست و فضای لازم برای توسعه همکاری‌ها از جمله حمایت از طرح‌های ملی حوزه فناوری اطلاعات را فراهم می‌کند.بانک کارآفرین نیز که نامش در سال‌های اخیر به عنوان یکی از حامیان همیشگی و اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های جوان مطرح شده است، در راستای تداوم این مسیر و همچنین توسعه و معرفی خدمات دیجیتال خود در کنار بزرگترین شرکت‌های حوزه IT حضور خواهد داشت.

در این نمایشگاه هلدینگ نگاه به عنوان بازوی فناوری بانک کارآفرین به همراه استارت‌آپ‌های عصر امین و ثروت ستارگان و شرکت‌های زیرمجموعه بانک در حوزه IT  نیز حضور دارند تا به معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای خود بپردازند. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به های‌بانک؛ پلتفرم دیجیتال بانک کارآفرین اشاره کرد که اواخر سال گذشته رونمایی شد و در ماه‌های اخیر به شکل منظم و منطبق با نیازهای مشتریان به‌روزرسانی و توسعه یافته است. نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تا ۷ تیر ادامه خواهد داشت و مشتریان محترم می‌توانند با حضور در غرفه بانک کارآفرین با آخرین خدمات دیجیتال این بانک و برنامه‌های آن در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شوند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها