۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۳ اسفند چاپ
به منظور گسترش خدمات غیرحضوری؛

تمامی شعب بانک دی به دستگاه‌های خودگردان مجهز شد

تمامی شعب بانک دی به دستگاه‌های خودگردان مجهز شد

اقتصاد میهن: در راستای گسترش خدمات بانکداری دیجیتال و با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، تمامی شعب بانک دی در سراسر کشور به دستگاه‌های «خودگردان» مجهز شدند.

بر اساس این گزارش، دستگاه‌های خودگردان (CRS) که با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مشتریان و کاهش مراجعه حضوری مشتری به داخل شعبه برای نقل و انتقال پول نقد با متصدیان شعب راه‌اندازی شده‌اند، علاوه بر دسترسی 24 ساعته در تمامی شبانه‌روز، امکان ارائه تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز را نیز فراهم می‌آورد.

واریز آنلاین وجه نقد به حساب مشتریان تا سقف 150 میلیون ریال در هر شبانه‌روز، اعلام موجودی، دریافت 10 گردش آخر حساب، برداشت وجه، برداشت وجه بدون کارت، اعلام شماره شبا، انتقال وجه کارت به کارت، انتقال وجه کارت به شبا، خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض، انتقال به حساب دی، پرداخت اقساط تسهیلات و پرداخت بدهی و وصول آنی قبوض همراه اول، فعال‌سازی رمز دوم پویا، ساتنا، پایا از جمله مهمترین خدمات این دستگاه است.

بانک دی با داشتن دستگاه‌های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش‌لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین‌های بانکی به بیش از 1200 دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد شعب بانک به تعداد ماشین‌های بانکی یک اتفاق منحصربه‌ فرد محسوب می‌شود.

 
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها