۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير چاپ

برگزاری فاز چهارم «طرح خانواده یار» در محلات منطقه

 برگزاری فاز چهارم «طرح خانواده یار» در محلات منطقه

اقتصاد میهن: رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ از برگزاری فاز ۴ طرح خانواده یار با ارائه خدمات مشاوره ای به بانوان سرپرست خانوار کم برخوردار با هدف تحکیم بنیاد خانواده ، در محلات منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  ، شقایق بیداری از برگزاری فاز ۴ طرح خانواده یار ویژه بانوان شهروند ، بانوان کم برخوردار ، شاغلین مراکز کوثر ، شاغلین بازارچه های خود اشتغالی منطقه و بانوان شاغل در شهرداری تهران خبر داد.او در ادامه گفت : این طرح با هدف تحکیم و تقویت بنیان خانواده در جامعه و ایجاد جامعه خانواده محور، تسهیل دسترسی به نظام خدمات مشاوره ای قبل ، حین و پس از تشکیل خانواده در جهت استحکام آن ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و عوامل موثر در تزلزل نهاد خانواده درحال برگزاری است.بیداری افزود: در اولین جلسه از اجرای فاز چهارم این طرح انواع مشاوره خانوادگی، تحصیلی ، ازدواج و کودک در سرای محله گلشن و با همکاری ناحیه ۶ به بانوان ارائه شد.رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ خاطر نشان کرد : فاز چهارم طرح خانواده یار از تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر ماه محرم بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها