۱۴۰۱ سه شنبه ۸ آذر چاپ

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو

ابزار ایجاد ارزش مشتری از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو

اقتصاد میهن: معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان یکی از اصول مهم در بیمه تجارت‌نو است که یکی از راه‌های ایجاد حس رضایت ماندگاری برند و افزایش نرخ تعامل گروه‌های ذینفع، برگزاری مسابقه و چالش است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ آزاد حسنی، اظهار کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت بیمه تصمیم گرفتیم در قالب مسابقه “بنوکاپ”، میزان آگاهی مشتریان، شبکه فروش و حتی همکاران را در خصوص دانش بیمه‌ای، برند شرکت و محصولات و خدمات بیمه تجارت‌نو به چالش بکشیم.حسنی در ادامه گفت: در چالش بنوکاپ که از تاریخ هفتم لغایت سیزدهم آذر ماه برگزار می‌شود جوایز ارزنده ای برای برندگان در نظر گرفته شده و شرکت در مسابقه برای بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، کارگزاران، نمایندگان و عموم مردم امکان پذیر است.وی همچنین در حاشیه مسابقه بنو کاپ افزود ؛ در حال حاضر شرکت بیمه تجارت‌نو از مرز فروش ۲۰۰۰ میلیارد گذشت و تا آخر پاییز بودجه مصوب شرکت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بیشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقویت شبکه فروش خواهیم پرداخت . علاقه مندان با مراجعه به وبسایت شرکت بیمه تجارت‌نو یا اپلیکیشن بنو می توانند در مسابقه بنوکاپ شرکت نمایند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها