۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن چاپ

رضایت وزیر کار از میزان سود آوردی و درآمد فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲

رضایت وزیر کار از میزان سود آوردی و درآمد فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲

اقتصاد میهن: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در بازدید از همایش و نمایشگاه آیین رونمایی از خدمات نوین و دستاورد های ارزش آفرین مجموعه صندوق بازنشستگی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی،حضور شرکت فولاد اکسین در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عرضه فولاد و محصولات فولادی در بازار‌های جهانی درآمد‌های ارزی بیشتری را نصیب کشور می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی، سید صولت مرتضوی،اظهار کرد:میزان سودآوری و موفقیت های اکسین در صادرات و ایستادگی در مقابله با تحریم ها قابل توجه است.گفتنی‌است،«نمایشگاه و همایش رونمایی از ۱۲۴ خدمت نوین و دستاورد ارزش‌آفرین سازمان بازنشستگی کشوری» در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت هر پیشرفت و حرکتی برای قوی‌تر شدن ایران اسلامی و ضرورت عملیاتی‌سازی جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور و با هدف معرفی دستاوردهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری برگزار شده است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها