۱۳۹۷ دوشنبه ۶ اسفند چاپ

شکایت دادستانی تهران از وزیر ارتباطات/ احتمال صدور حکم انفصال از خدمت برای آذری جهرمی

شکایت دادستانی تهران از وزیر ارتباطات/  احتمال صدور حکم انفصال از خدمت برای آذری جهرمی

اقتصاد میهن: دادستان کل کشور گفت:یکی از اعتراضات و حرف‌ها و گله‌های ما به مسئولین فرهنگی و به کسانی که امروز سردمدار مدیریت فضای مجازی هستند همین است که چرا باید در جامعه اسلامی ما اینقدر رها باشد که شاهد اینهمه جرم و گناه در جامعه باشیم؟

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری افزود: این آمار وحشتناکی است و این هشداری به مسئولین است. خطاب من به کسانی است که می‌توانند این فضا را از آلودگی‌ها پاک کنند ولو ۵۰ درصد هم که بتوانند. آمار واصله‌ای از ۱۰ ماهه که بستر این جرائم فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش داشته است. کلاهبرداری‌های رایانه‌ای با ۳۰۰ درصد رشد بیشترین جرم رایانه‌ای در کشور ما را رقم می‌زند.

منتظری گفت: چه کسی مسئول این فضای آلوده است که باید پاکسازی کند؟ هرگز ما قائل نیستیم و نمی‌گوییم که فضای مجازی را شما ببندید. امروز استفاده از فضای مجازی بسیار در زندگی تاثیرگذار است اما این فضا را باید از آلودگی‌ها پاک کرد. دادستان کل کشور: وزیر ارتباطات باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد/ با دستور موکد رهبری مقابله می‌کنند

وی افزود: مسئولین انتظامی می‌دانند که چه فضای ننگ‌آوری در جامعه شده است و سری به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای بزنید، چه کسی مسئول است؟ خطاب من به شخص وزیر ارتباطات است که یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که همکاری نکرده و نمی‌کند جهت پاکسازی فضای مجازی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می‌گذارید. ما هم می‌گوییم وقتی اراده نباشد به نوعی فرار می‌کنند.

جواد جاوید نیا، معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور نیز اظهار کرد: دستورات قضایی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی بر هر مسئولی واجب و لازم است، اما متاسفانه آقای وزیر به هیچ‌کدام از این تذکرات تمکین نکرده است. معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور تصریح کرد: علیرغم اینکه تلاش شد در این قضیه به نحو مسالمت‌آمیزی این موضوع حل‌وفصل شود و وزیر ارتباطات به اجرای قانون تمکین کنند، اما به دلیل اینکه این کار انجام نشد طرح شکایتی علیه وزیر ارتباطات در دادسرای کارکنان تهران مطرح‌شده است.

شکایت مدعی العموم از وزیر ارتباطات

جاوید نیا یادآور شد: حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌ورد بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها