۱۳۹۷ سه شنبه ۲ بهمن چاپ
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان طی مقاله‌ای عنوان کرد؛

ارتباط مستقیم رئیس بنیاد مستضعفان با مردم باعث افزایش رضایت‌مندی ذینفعان شده است


ارتباط مستقیم رئیس بنیاد مستضعفان با مردم باعث افزایش رضایت‌مندی ذینفعان شده است

اقتصاد میهن: سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان طی مقاله‌ای عنوان کرد: در طی سال‌های ۹۳ تا ۹۷ بیش از ۷ هزار مورد جلسه ملاقات مردمی رییس بنیاد مستضعفان برگزار شده است که بیش از ۸۷ درصد مراجعه کنندگان پاسخ دریافت کرده اند. ارتباط مستقیم رئیس بنیاد مستضعفان با مردم در طی سال‌های اخیر باعث افزایش رضایت ذینفعان و خوشنامی این سازمان شده است.

در بخشی از این مقاله آمده است:

 پایداری سازمان وابسته به ایجاد توازن بین منافع مالی- اقتصادی و اجتماعی- زیست محیطی سازمان می‌باشد و به ذینفعان مستقیم و غیرمستقیم سازمان مرتبط می‌باشد. باتوجه به پیچیدگی محیط داخلی و خارجی سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی تحولات زیادی در محیط‌های کسب و کار سازمان‌ها رخ داده است؛ بنابراین تعالی و ماندگاری سازمان‌ها در گرو هماهنگی با تغییرات محیطی است و لازم است نگرشی نو در تدوین استراتژی‌های سازمانی صورت‌گیرد. در این راستا کسب رضایت گروه‌های متعدد ذینفعان (ذینفعان داخلی سازمان و ذینفعان خارجی) لازمه توسعه و تعالی سازمانی محسوب می‌شود. مدیران سازمان‌ها باید خواسته‌های گروه‌های متعدد ذینفعان را به‌طور دقیق شناسایی کرده و برای جلب رضایت ذینفعان خود برنامه‌ریزی کنند. یکی از عواملی که بر پایداری سازمان اثر می‌گذارد مسئولیت‌های اجتماعی سازمان می‌باشد. سازمان‌ها در قبال جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند مسئول هستند؛ چرا که از منابع انسانی و طبیعی و اقتصادی آن استفاده می‌کنند. پاسخگویی یکی از مؤلفه‌های اصلی حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها می‌باشد. یکی از روش‌های پاسخ گویی ارتباطات مردمی می‌باشد. ارتباطات مردمی باعث ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم می‌شود و تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، مهرورزانه، همراه با شکیبایی و مبتنی بر اعتماد مسئولین با مردم دارد و در پایداری سازمان نقش به سزایی دارد. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نهادی است که با هدف ایجاد عدالت اجتماعی، کم شدن فاصله طبقاتی و خدمت رسانی به طبقه کم برخوردار جامعه تشکیل شده است و در طی سال‌های ۹۳ تا ۹۷ بیش از ۷ هزار مورد جلسه ملاقات مردمی رییس بنیاد مستضعفان برگزار شده است که بیش از ۸۷ درصد مراجعه کنندگان پاسخ دریافت کرده اند. ارتباط مستقیم رئیس بنیاد مستضعفان با مردم در طی سال‌های اخیر باعث افزایش رضایت ذینفعان و خوشنامی این سازمان شده است.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها