۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ ارديبهشت چاپ

تأمین و توزیع 90 هزار تن برنج، روغن و شکر در قالب طرح ضیافت

تأمین و توزیع 90 هزار تن برنج، روغن و شکر در قالب طرح ضیافت

اقتصاد میهن: معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از تأمین و توزیع 30 هزار تن برنج هندی1121 ، 30 هزار تن روغن و30 هزار تن شکر در آستانه ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های توزیع و فروش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ حسن حنان گفت: طبق روال هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان‌ها اختصاص می‌یابد و امسال نیز 30 هزار تن برنج وارداتی هندی 1121 تحت این عنوان با در نظر گرفتن جمعیت  اختصاص یافته تا از طریق شبکه‌های تعیین شده و با قیمت‌های مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.حنان افزود: در قالب طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان، با کارخانجات هماهنگ شده تا 30 هزار تن روغن نیز با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توزیع شود.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران عنوان کرد: 30 هزار تن شکر نیز با قیمت هر کیلوگرم 30 هزار ریال تحویل از در کارخانجات، با قیمت 34 هزار ریال در فروشگاههای توزیع و تعاونی‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.    معاون بازرگانی داخلی شرکت خاطر نشان کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران متولی تامین و توزیع 4 قلم کالای اساسی است و نظارت بر نحوه‌ی توزیع قیمت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است که ساز و کارهای لازم در این خصوص پیش‌بینی می‌شود و نظارت‌ها امسال پررنگ تر خواهد بود. وی گفت: در مجموع تلاش برآن است‌ تا کالاهایی که تامین می‌شود به دست مصرف کنندگان برسد؛ اما برخی مواقع در آستانه مناسبت‌هایی از جمله ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای بیشتر به بازار شوک وارد می‌شود که موقت و گذرا است و اوضاع به حالت عادی بر می‌گردد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها