۱۳۹۸ دوشنبه ۲۶ فروردين چاپ
رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبر داد

کمک ۲۰ میلیارد تومانی اصناف به سیل‌زدگان

کمک ۲۰ میلیارد تومانی اصناف به سیل‌زدگان

اقتصاد میهن: رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور از کمک ۲۰ میلیارد تومانی اصناف به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: در صدد تامین اقلام فرهنگی سیل‌زدگان هستیم.

غلامرضا حسن پور در حاشیه برگزاری اردوی جهادی مسئولان و خیران اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اردوی جهادی را با هدف هماهنگی بیشتر اصناف و بازاریان در خصوص مرحله دوم کمک رسانی به سیل زدگان برگزار کرده ایم.وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم ابتدا واحدهای صنفی آسیب دیده را فعال کنیم تا زندگی در شهرها احیا شود.حسن پور با اشاره به اینکه سال گذشته در اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز موفق بوده ایم، ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم تا با کمک اصناف و اتحادیه‌ها شعار یک بازاری یک کالای اساسی را اجرا کرده و کالای اساسی مورد نیاز مناطق سیل زده را تأمین کنیم.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با تاکید بر اینکه در بازسازی منازل و مساکن مناطق سیل زده حضور خواهیم داشت، اضافه کرد: تلاش داریم نیازهای مناطق سیل زده را شناسایی کرده و مدیریت کنیم منابع اتاق‌های بازرگانی و اصناف را در جای خودش خرج کنیم.وی از تأمین اقلام فرهنگی مورد نیاز مناطق سیل زده خبر داد و تصریح کرد: عده‌ای از سیل زدگان همچنان در کمپ‌ها اسکان دارند و در تلاش هستیم با تهیه اقلام فرهنگی نشاط را در بین سیل زدگان ایجاد کنیم. حسن پور از کمک ۲۰ میلیارد تومانی اصناف به سیل زدگان خبر داد و خاطرنشان کرد: کمک نقدی اصناف به سیل زدگان در هفته گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود که این هفته دو برابر شد و امید داریم با برگزاری اردوی جهادی در گلستان و سپس اهواز در روز چهارشنبه هفته جاری کمک اصناف افزایش چشمگیری داشته باشد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها