۱۴۰۰ سه شنبه ۱۹ مرداد چاپ
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش پدافند کالبدی و شهری برای کارکنان منطقه آزاد قشم

برگزاری دوره آموزش پدافند کالبدی و شهری برای کارکنان منطقه آزاد قشم

اقتصاد میهن: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری یک دوره آموزش مجازی آنلاین پدافند کالبدی و شهری برای کارکنان بخش های تخصصی این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا صادقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: امروزه ضرورت آمادگی به منظور پیشگیری از وقوع بحران، یکی از مهمترین دغدغه های حوزه مدیریت شهری است.وی ادامه داد: در همین راستا مدیریت منابع انسانی دوره 6 ساعته پدافند غیرعامل با محوریت کالبدی و شهری بر مبنای سرفصل ها و استانداردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور با هدف توانمندسازی کارکنان از طریق افزایش دانش تخصصی در این حوزه و کمک به ارتقای پایداری ملی برگزار کرد.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با توجه به نقش کلیدی کارکنان حراست در پیاده سازی مبانی و الزامات پدافند و کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی و تجهیزات حیاتی و حساس منطقه، لذا کارکنان حراست مخاطبین اصلی و خاص دوره بودند.

به گفته صادقی؛ ارتقاء سطح دانش و درک مفاهیم تخصصی و افزایش توانایی رفع آسیب پذیری ها و تهدیدات از طریق ارائه راهکارهای مقابله ای، بعنوان دستاوردهای مورد انتظار پیش بینی شده بود که امید است با برآورده شدن موارد مذکور، گام بلندی در ارتقاء پایداری ملی و منطقه ای برداشته باشیم. گفتنی است؛ براساس تعریف پدافند غیرعامل، بر موضوعاتی نظیر افزایش بازدارندگی اقدامات، کاهش آسیب پذیری،  افزایش تاب آوری در بعد کالبدی و خدماتی و تسهیل اقدامات و فعالیت های مدیریت بحران تاکید گردیده است که تحقق این موارد از طریق افزایش دانش تخصصی افراد تاثیرگذار در حوزه مدیریت شهری امکان پذیر می باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها