۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۴ اسفند چاپ

تفاهم بانک صادرات ایران و گروه ماموت برای انجام پروژه‌های مشترک استارتاپی

تفاهم بانک صادرات ایران و گروه ماموت برای انجام پروژه‌های مشترک استارتاپی

اقتصاد میهن: محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازديد از گروه ماموت ضمن در جریان قرار گرفتن فعالیت‌های گروه ماموت اظهار امیدواری کرد: در دوره تحول بانک بتوان با شرکای تجاری اقدامات و پروژه‌های مشترک را اجرایی کرد.

به گزارش اقتصاد میهن ز روابط عمومی، در این بازدید که یاسر مرادی عضو هیات‌مدیره، سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب، مهدی رزمی معاون اعتبارات، محمد وطن‌پور معاون بانکداری جامع، هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و عباس شهروی مدير شعب استان البرز، مدیرعامل بانک را همراهی می‌کردند، در بدو ورود به شهرک صنعتی ماموت از شعبه بانک صادرات ایران مستقر در شهرک بازدید و عملکرد شعبه را بررسی و تکالیفی را برای شعبه جهت تحقق اهداف پایان سال بیان داشتند.پس از آن با همراهی فردوس مالک گروه ماموت و مومنی مدیرعامل گروه از خط تولیدهای این مجموعه بازدید کردند.سپس در جلسه مشترک به بیان موضوعات و حوزه‌های همکاری پرداختند و برنامه‌ای برای توسعه این همکاری‌ها تبيين کردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها