۱۴۰۲ سه شنبه ۱ اسفند چاپ
سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان بیمه ملت راه‌اندازی شد

یزدان‌دوست: خدمات بیمه درمان با سرعت‌ و دقت بیشتر به بیمه‌گزاران ارایه می‌شود

 یزدان‌دوست: خدمات بیمه درمان با سرعت‌ و دقت بیشتر به بیمه‌گزاران ارایه می‌شود

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان گفت: این سامانه با هدف سرعت بخشی به خدمات بیمه‌ درمان تکمیلی بیمه‌گزاران، رفع بروکراسی‌های زاید اداری و شفاف‌سازی فرآیندهای صدور و خسارت درمان راه‌اندازی شده است.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست که در مراسم راه‌اندازی سامانه یکپارچه صدور و خسارت درمان این شرکت با حضور محمدتقی چراغی نایب رییس هیات مدیره، ابراهیم نوروزی عضو هیات مدیره و معاونین و مدیران شرکت سخن می‌گفت، با اشاره به مشکلات سیستم نرم‌افزاری پیشین، اظهار داشت: این سیستم با نواقصی همراه بود که عدم شفافیت در برخی موارد را فراهم می‌کرد. به همین دلیل، حدود یک سال پیش موضوع را در هیئت مدیره مطرح و بررسی ساختارهای نرم‌افزاری را آغاز کردیم.وی با قدردانی از تلاش و همکاری همه همکاران خود در شرکت، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی همه بخش‌ها، این سامانه در کمتر از ۳ ماه به مرحله نهایی رسید، در حالی که انجام چنین پروژه‌ای به طور معمول ۶ ماه زمان می‌برد.یزدان‌دوست با اشاره به مزایای این سامانه برای بیمه‌شدگان، گفت: این سامانه به بیمه‌شدگان این امکان را می‌دهد که در زمان خود صرفه‌جویی کرده و با خیالی آسوده از خدمات آن استفاده کنند. همچنین، اطلاعات حدود ۴ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه ملت در این سامانه درج شده که گامی بزرگ در جهت ارائه خدمات مناسب‌تر به بیمه‌شدگان است. مدیرعامل شرکت بیمه ملت در ادامه به اثرات مثبت این سامانه در حوزه خدمات‌رسانی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه، خدمات با سرعت‌ و دقت بیشتر ارائه شده و شاهد اثرات مثبت قابل توجهی در این زمینه خواهیم بود.وی در پایان با تأکید بر لزوم رفع معایب احتمالی سامانه در طول زمان، از همه ذینفعان خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در ارتقای کیفیت خدمات این سامانه مشارکت کنند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها