۱۴۰۲ يکشنبه ۱۵ بهمن چاپ
سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به مناسبت دهه فجر اعلام کرد:

همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش بنیان برای رفع نیازهای فناورانه/ سرمایه گذاری ۱۷۴۰۰ میلیارد ریالی در توسعه فناوری ها

همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش بنیان برای رفع نیازهای فناورانه/ سرمایه گذاری ۱۷۴۰۰ میلیارد ریالی در توسعه فناوری ها

اقتصاد میهن: سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان با بیش از 50 شرکت دانش بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از ایمیدرو، فرهاد فرشاد به مناسبت دهه مبارک فجر با ارایه گزارش عملکرد این مدیریت در حوزه دانش، گفت: ایمیدرو با تعیین نیازهای فناورانه شرکت های زیرمجموعه و تلفیق آنها در ۱۰ محور دارای اولویت پژوهشی، بستر همکاری شرکت های دانش بنیان را فراهم کرده است.وی افزود: این همکاری در سطوح مختلف شامل «قراردادهای منعقده»، «در دست بررسی برای انعقاد قرارداد» و نیز «تبادل اطلاعات برای ارایه پیشنهادات فنی» است.سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به برخی از طرح های توسعه فناورانه با قابلیت اجرا به صورت مشترک، گفت: استحصال عناصر ارزشمند از باطله‌های معدن و صنایع معدنی، افزایش عیار مواد معدنی کم عیار هماتیتی و تولید انواع آلیاژهای خاص، از جمله این طرح هاست.

سرمایه گذاری در توسعه فناوری

وی ادامه داد: برآورد سرمایه گذاری ها در ستاد ایمیدرو و شرکت های تابعه و وابسته در راستای توسعه فناوری در زنجیره تولید بخش معدن و صنایع معدنی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال است.

برگزاری ۲۸۹ دوره برای ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه

فرشاد با اشاره به عملکرد این حوزه در ۹ ماهه ۱۴۰۲ تصریح کرد: این سازمان در سال جاری، اجرای هفت طرح پژوهشی، حمایت از ۳ فقره همایش و کتاب و برگزاری ۲۸۹ دوره برای همکاران ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه (۷۷۲۲ نفر دوره و۱۲۰ هزار و ۱۸۱ نفر ساعت) را انجام داده است. وی افزود: این دوره ها شامل اکتشاف، امنیت اطلاعات، آموزش و توسعه یادگیری، برنامه ریزی، نظارت و مدیریت عملکرد، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، بهره وری، بودجه، پژوهش، حقوقی و قراردادها، مالی و سرمایه گذاری، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت، معدن و صنایع معدنی، منابع انسانی و غیره بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها