۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۴ دي چاپ

داعش مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را بر عهده گرفت + تصویر ۲ عامل انتحاری

داعش مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را بر عهده گرفت + تصویر ۲ عامل انتحاری

اقتصاد میهن: گروهک تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت وطبق اعلام داعش عمر الموحد و سیف‌الله مجاهد عاملان حمله تروریستی روز گذشته بودند.

به گزارش اقتصاد میهن، شبکه خبری العربیه گزارش داد که گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای، رسما مسئولیت حمله تروریستی روز گذشته به گلزار شهدای کرمان را بر عهده گرفت.داعش مدعی شده است که «عمر الموحد» و «سیف الله المجاهد» دو عامل انتحاری بودند که با انفجار کمربند‌های انفجاری در میان مردم، باعث شهادت آنان شدند. این بیانیه هم به نقل از گروه تروریستی داعش درباره این جنایت منتشر شده است.

این گروه تروریستی در بیانیه خود همچنین نوشت که در این دو انفجار انتحاری، بیش از ۳۰۰ نفر کشته و یا زخمی شدند.داعش تأکید کرد که «عمر الموحد» و «سیف الله المجاهد» دو عامل انتحاری بودند که در این دو عملیات تروریستی از کمربندهای انفجاری استفاده کردند. دو انفجار تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت که محکومیت کشور‌ها و گروه‌های مختلف را در پی داشته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها