۱۴۰۲ چهارشنبه ۸ آذر چاپ

ویژگی‌ها و تخفیفات بیمه درمان خانواده پارسیان

ویژگی‌ها و تخفیفات بیمه درمان خانواده پارسیان

اقتصاد میهن: براساس اعلام شرکت بیمه پارسیان، بیمه‌نامه جدید "بیمه درمان خانواده"را در پنج طرح با سقف پوشش‌ها و حق بیمه‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان ارایه می‌دهد و بیمه شده امکان استفاده از این پوشش‌هادر مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه پارسیان و مراکز آزاد، بدون محدودیت در انتخاب را خواهد داشت.

به گزارش اقتصاد میهن، شرکت بیمه پارسیان یکی از پیشتازان طرح‌های نوین بیمه‌ای در کشور است که این‌بار یک پوشش ویژه را منطبق بر آیین‌نامه ۹۹ مصوب شورای عالی بیمه ارایه کرده است. این بیمه نامه جدید که با عنوان «بیمه درمان خانواده» به مشتریان عرضه می‌شود دارای پوشش‌ها و تعهدات متفاوتی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.شرکت بیمه پارسیان فعالیت خود را در زمینه بیمه های درمان خانواده از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در قالب ۸ طرح با پوشش ها و تعهدات مختلف و خاص بیمه گزاران بیمه عمر انفرادی آغاز کرد.

طرح های جدید درمان خانواده بیمه پارسیان که در شهریور ۱۴۰۲، بازنگری شده است دارای ۵ طرح می باشد که متقاضی دریافت این خدمات می بایست یک بیمه نامه حوادث انفرادی با شرایط اعلام شده نزد شرکت بیمه پارسیان داشته باشد.براساس اعلام مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه پارسیان، با توجه به افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی و محدودیت‌های بیمه گران پایه در ارایه خدمات و افزایش اهمیت داشتن بیمه درمان تکمیلی، شرکت بیمه پارسیان طرح جدیدی را برای استفاده خانواده‌های متقاضی ارایه کرده است.

مریم شریفی اصل این بیمه‌نامه را دارای مزایایی ویژه عنوان می‌کند که از جمله آن ها می‌توان به عدم نیاز به داشتن بیمه پایه، حق انتخاب در بین ۵ طرح ارایه شده با توجه به نیاز بیمه شده و سقف بودجه‌ای آن ها، بدون محدودیت در انتخاب مرکز درمانی (طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد)، امکان استفاده از بیش از ۴۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و تقسیط حق بیمه در هر یک از طرح‌های درخواستی اشاره کرد.بیمه پارسیان همچنین تخفیفات ویژه‌ای را برای بیمه شدگان بیمه‌نامه عمر انفرادی خود در خرید بیمه‌نامه درمان خانواده در نظر گرفته است. برای دریافت این خدمات، متقاضیان می‌توانند به نمایندگی‌ها یا شعب بیمه پارسیان مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند.

بسیاری از شرکت های بیمه، بیمه درمان تکمیلی را به بیمه گزاران حقوقی ارایه می دهند و صاحبان مشاغل آزاد یا گروه های با تعداد کمتر از ۵۰ نفر، امکان استفاده از این خدمات را ندارند. اما اکنون این امکان را شرکت بیمه پارسیان در قالب «بیمه درمان خانواده» فراهم کرده است.همچنین، در صورت نداشتن بیمه درمان پایه، مبلغ فرانشیز بر اساس شرایط بیمه نامه توسط خود بیمه شده پرداخت می‌شود و اجباری برای دارا بودن بیمه پایه وجود ندارد. در صورتی‌که بیمه شده با معرفی‌نامه به مراکز طرف قرارداد مراجعه نماید ، صرفاً مبلغ فرانشیز در صورت عدم استفاده از سهم بیمه گر پایه را پرداخت می نماید.جزییات طرح در سایت رسمی شرکت بیمه پارسیان به نشانی http://www.parsianinsurance.ir در دسترس می باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها