۱۴۰۲ شنبه ۸ مهر چاپ

رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز در مجموعه بانک مسکن

رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز در مجموعه بانک مسکن

اقتصاد میهن: مدیرعامل بانک مسکن در همایش «چشم انداز خسارت صفر در فرایند ساخت»، با اشاره به ظرفیت‌های بالای بانک مسکن به بیان انتظارات و هدف‌گذاری در ساخت وساز مسکن باکیفیت و ایمن توسط این مجموعه پرداخت.

به گزارش اقتصاد میهن از بانک مسکن، دکتر سیدعباس حسینی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابعه با بیان انتظار خود از رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز مسکن باکیفیت در مجموعه بانک گفت: رضایتمندی خود را تا جایی که شایسته نام بانک است ارتقا دهید چرا که انتظارات از این مجموعه و ظرفیت‌های آن بالاست.دکتر حسینی با اشاره به محورهای اصلی این همایش بر ضرورت توجه بیشتر به جامعه هدف و لزوم فرهنگ سازی و آموزش عوامل اجرایی پروژه‌ها و دغدغه‌مندی در موضوع HSE تاکید کرد.وی ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استانداردهای داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند. اخذ تاییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتشنشانی برای ساختمان‌های برند بانک مسکن الزامی است و دستوالعمل‌های مرتبط باید مد نظر قرار گیرد.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کند و در صورت نیاز به ارتقای این جایگاه پرداخته شود. صرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه گذاری و بهره برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است.دکتر حسینی با تاکید بر رعایت استاندارهای HSE گفت: انجام این مهم زمانی میسر خواهد بود که الزام آن را باور کنیم و رعایت آن برای ما ارزشمند باشد تا بتوانیم علاوه بر آرامش مردم شریف به عنوان جامعه هدف، از نیروهای انسانی خود در مسیر توسعه ساخت و ساز کشور حفاظت و صیانت کنیم.مدیرعامل بانک حفظ و تداوم داشتن اراده خوب، حس خوب و قدرت اجرایی بالا را به عنوان سه رکن مهم در موفقیت مجموعه این بانک در هدف‌گذاری‌های صورت گرفته مهم قلمداد کرد.دکتر حسینی در حاشیه این همایش، از خانواده شهید آتش‌نشان «غریب‌رضا دارابی» از فرماندهان آتش‌نشانی تهران که در سانحه آتش‌سوزی ساختمان دراسفندماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت نایل آمد تجلیل به عمل آورد و به پاس خدمات ارزشمند این شهید، دستور افتتاح حساب قرض‌الحسنه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را برای فرزند وی صادر کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها