۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۹ شهريور چاپ

افزایش ۶۵ درصدی سوددهی فولاد اکسین خوزستان در بهار ۱۴۰۲

افزایش ۶۵ درصدی سوددهی فولاد اکسین خوزستان در بهار ۱۴۰۲

اقتصاد میهن: بررسی عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان، نشانگر افزایش 65 درصدی سوددهی این شرکت در 3 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

به گزارش  اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، میزان سود فولاد اکسین خوزستان در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری، ۸ هزار ۶۳۹ میلیارد ریال بوده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۵ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال ثبت شده بود.فعالیت‌های تولیدی فولاد اکسین خوزستان در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری، با افزایش ۱۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده که یک رکورد کم‌سابقه در تاریخ فعالیت این شرکت است.تا پایان مرداد سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان، نسبت به برنامه تولید پیش بینی شده، ۱۲ درصد جلوتر حرکت کرده است.

بدون شک با احداث پروژه فولادسازی فولاد اکسین خوزستان و خودکفایی در تامین مواد اولیه خود، ضریب سوددهی به طور قابل توجهی افزایش می یابد و سبد تولید محصولات نیز با هوشمند گسترده‌تر می‌شود.تنوع‌بخشی به سبد تولیدات، با هدف پوشش هرچه بیشتر تقاضای بازار و افزایش توان مانور این شرکت در بازاریابی و فروش و انطباق با نیازهای متنوع زنجیره ارزش از جمله برنامه‌های فولاد اکسین خوزستان است.روند سودآوری فولاد اکسین خوزستان همواره با تلاش مجموعه کارگران و بدنه کارشناسی این شرکت ادامه دارد و ثبت رکودهای حدید در تولید و سودآوری قابل انتظار است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها