۱۴۰۲ يکشنبه ۱ مرداد چاپ

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تجارت‌نو برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تجارت‌نو برگزار شد

اقتصاد میهن: مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران بیمه تجارت‌نو، به منظور تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱با حضور بیش از ۹۲ درصد سهامداران برگزار گردید .

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت بیمه تجارت‌نو با حضور اکثریت سهامداران شرکت، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان بیمه مرکزی،‌ سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرسی و بازرس قانونی این شرکت درمحل مجموعه فرهنگی تربیتی شهید مفتح – سالن همایش‌ها برگزار و امکان مشاهده آن به صورت زنده در اختیار تمامی سهامداران حقیقی شرکت قرار گرفت.این مجمع با ریاست سعیدمحبی فرد ، نماینده سهامداران عمده بیمه تجارت‌نو و با حضور بیش از ۹۲ درصد از سهامداران برگزار شد، پس از ارائه گزارش هیأت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی و پاسخ به سوالات مطرح شده سهامداران، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ توسط سهامداران به تصویب رسید.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها