۱۴۰۲ دوشنبه ۲۶ تير چاپ

با حمایت بانک سامان، کنفرانس بین‌المللی Iran Grain 2023 برگزار می‌شود

با حمایت بانک سامان، کنفرانس بین‌المللی Iran Grain 2023 برگزار می‌شود

اقتصاد میهن: سومین کنفرانس سالانه بین‌المللی غلات و دانه‌های روغنی ایران با عنوان Iran Grain 2023 با حمایت بانک سامان برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک سامان، در این کنفرانس دو روزه، فعالان حوزه صنعت غلات و دانه‌های روغنی از بخش‌های دولتی و خصوصی در مورد مسائل جاری و راه‌های گسترش و بهبود این صنعت، با هم گفت‌و‌گو خواهند کرد. لازم به ذکر است در این کنفرانس که با تلاش اتاق بازرگانی ایران – سوئیس برگزار می‌شود، بانک سامان به عنوان یکی از اعضای این اتاق ضمن حمایت از این رویداد بین‌المللی، درصدد است با ارائه راه‌حل‌های کاربردی و جامع مالی و بانکی در صنعت غذا به‌ویژه غلات و دانه‌های روغنی، گامی مؤثر در راستای تسهیلگری و بهبود این صنعت بردارد.گفتنی است کنفرانس Iran Grain 2023 در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه در محل همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار می‌شود و مدیران و کارشناسان بانک سامان نیز در این دو روز در پنل‌ مربوطه به بحث و تبادل نظر با فعالان این حوزه و پاسخگویی به سوالات مرتبط با مسائل بانکی در بخش‌های بین‌الملل و شرکتی می‌پردازند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها