۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت چاپ

حضور پتروشیمی زاگرس در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور پتروشیمی زاگرس در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

اقتصاد میهن: شرکت پتروشیمی زاگرس از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور دارد.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی پتروشیمی زاگرس ؛ این نمایشگاه با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران با اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی و به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توسط شرکت ملّی نفت ایران برگزار می‌شود و فرصتی برای ارائه توانمندی‌ها، دستاوردها و محصولات شرکت‌های فعال در این صنعت است تا با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.شرکت پتروشیمی زاگرس در سالن ۳۸B در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور فعال دارد. نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۷ تا ۲۰ می ۲۰۲۳ (۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود .

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها