۱۴۰۱ پنج شنبه ۵ آبان چاپ

خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان برای حمایت از بیمه گذاران

خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان برای حمایت از بیمه گذاران

اقتصاد میهن: بیمه پارسیان با هدف حفظ ارتباط مستمر با مشتریان، گسترش و تمرکز فعالیت آن ها، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بیمه، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداري مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضاي تعاملی براي کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، ارایه پاداش هاي متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکاي تجاري معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب براي اعضاي باشگاه در ازاي گسترش فعالیت ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداري مشتریان روانه بازار شد.

در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو های بیمه ای تعیین می شود و مشتریان به راحتی می توانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند. علاقه مندان جهت ورود به باشگاه مشتریان می توانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها