کد خبر : 95944 تاریخ : ۱۴۰۱ پنج شنبه ۵ آبان
خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان برای حمایت از بیمه گذاران اقتصاد میهن: بیمه پارسیان با هدف حفظ ارتباط مستمر با مشتریان، گسترش و تمرکز فعالیت آن ها، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بیمه، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود.
خدمات ویژه باشگاه مشتریان بیمه پارسیان برای حمایت از بیمه گذاران

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداري مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضاي تعاملی براي کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، ارایه پاداش هاي متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکاي تجاري معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب براي اعضاي باشگاه در ازاي گسترش فعالیت ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداري مشتریان روانه بازار شد.

در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو های بیمه ای تعیین می شود و مشتریان به راحتی می توانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند. علاقه مندان جهت ورود به باشگاه مشتریان می توانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.