۱۴۰۱ سه شنبه ۴ مرداد چاپ
خبرهای خوب سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس برای مردم ؛

امسال خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن می‌رسد / ذخایر گندم کشور تا پایان سال تأمین است

امسال خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن می‌رسد / ذخایر گندم کشور تا پایان سال تأمین است

اقتصاد میهن: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه امسال اتفاقات خیلی خوبی در حوزه خرید تضمینی گندم افتاده است، گفت: از الان تا پایان سال به لطف خدا، ذخایر استراتژیک گندم کشور تأمین شده است، یعنی اگر هیچ گندمی وارد نشود نیز تا پایان سال گندم داریم و این آمار بسیار خوبی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد آزادی‌خواه با اعلام اینکه تا الان بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خرید کرده‌ایم، افزود: تقریباً ۴۷ هزار میلیارد تومان از پول گندمکاران پرداخت شده است و حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان آن باقی مانده است. وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا الان، دولت برابر با ۳ سال گذشته پول گندم به کشاورزان پرداخت کرده است، چرا که قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری نسبت به سال گذشته به یک‌باره بیش از ۲ برابر شد، اظهار کرد: فکر می‌کنم در کمتر از یک ماه مطالبات گندمکاران کاملاً تسویه شود.نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در حوزه گندم خریدهای بیشتری نیز خواهیم داشت و پیش‌بینی ما این است که امسال خرید تضمینی گندم به ۷ میلیون تن برسد، خاطرنشان کرد: گندمکاران کشور امسال واقعاً شق‌القمر کرده‌اند و از این بابت از همه کشاورزان کشور ممنون و سپاسگزاریم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها