۱۴۰۱ سه شنبه ۴ مرداد چاپ
در بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی مستقر در شهرك صنعتی شمس آباد مطرح شد

تامین مالی بیش از ۱۰۰ شرکت با تسهیلات ۷۸۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

تامین مالی بیش از ۱۰۰ شرکت با تسهیلات ۷۸۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن

اقتصاد میهن: مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن از پرداخت بیش از 7800 میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۰ به شرکت‌های موجود در شهرک صنعتی شمس آباد تهران که از سوی این بانک تامین مالی شده اند، خبر داد.

محمد حسن ترابی در جریان  بازدید خبرنگاران از پنج واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد، با اعلام این خبر گفت: این میزان تسهیلات به صورت ارزی و ریالی به بیش از ۱۰۰ شرکت بزرگ، کوچک و متوسط مستقر در این شهرک صنعتی پرداخت شده است.دکتر ترابی خاطرنشان کرد: شعبه بانک صنعت و معدن شهرک صنعتی شمس آباد در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و ۷ هزار و ۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و در حدود ۱۴ میلیون یورو نیز در قالب تسهیلات ارزی به شرکت شیشه و گاز پرداخت نموده است و می توان گفت در مجموع معادل ریالی تسهیلات پرداختی به واحدهای شهرک صنعتی شمس آباد از سوی بانک صنعت و معدن بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال می باشد. دکتر ترابی یادآور شد: همچنین صدور ضمانتنامه به ارزش۲ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریال و گشایش اعتبار اسنادی به ارزش ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال از دیگر خدمات شعبه یاد شده به مشتریان این بانک بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در این بازدید، خبرنگاران از شرکت های آذین گستر شفق تولیدکننده ظروف پخت و پز آشپزخانه، پارس اسکان پلاستیک تولید کننده نایلون و نایلکس برای فروشگاه های زنجیره ای، بلور نوری تازه تولیدکننده محصولات بلوری، سازورسازه تولید کننده سازه های فلزی و شرکت شیشه و گاز (شوگا) تولیدکننده انواع ظروف شیشه ای سبک در قالب اردوی رسانه ای بازدید کردند.شهرک صنعتی شمس‌آباد در کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران- قم، در مجاورت شهر حسن‌آباد، در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  قرار دارد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها