۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ اسفند چاپ

طرح صدور بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده بیمه ایران، آغاز شد

طرح صدور بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده بیمه ایران، آغاز شد

اقتصاد میهن: در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر موافقت با انجام سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل های مربوطه، شرکت سهامی بیمه ایران، صدور بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده را ، از بیستم اسفند ماه1400 آغاز کرد، هموطنان می توانند جهت خرید این بیمه نامه به شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، فاطمه برهمن مدیر کل بیمه های اشخاص با اعلام این خبر افزود : تمامی اعضای خانواده شامل سرپرست، همسر، فرزندان، پدر ومادر سرپرست و پدر و مادر همسر می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار گیرند، این بیمه نامه، بدون محدودیت سنی و با  مدت یک ماهه، از ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ شروع و تا ساعت ۲۴ روز ‏‏۲۰ فروردین۱۴۰۱خواهد بود. وی در ادامه تاکید کرد:  وقوع حوادث در زندگی روزمره، امری اجتناب ناپذیر است و همه ما هر روز با خطرات زیادی مواجه هستیم که با رفتن به سفر، ممکن است این خطرات تشدید شوند. در همین راستا  وبا هدف افزایش آرامش خانواده ها و اشاعه فرهنگ بیمه، بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده، در چهار طرح به شرح زیر با پوشش های  فوت ، نقص عضو دایم کلی و جزیی ناشی از حادثه برای هر نفر از اعضای خانواده و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه برای کل اعضای خانواده ارائه شده و هر یک از بیمه گذاران می توانند یکی از  این طرح ها را  به دلخواه برای  پوشش بیمه ای خود و اعضای خانواده خویش انتخاب نمایند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها