۱۴۰۰ جمعه ۱۳ اسفند چاپ

تمامی هزینه های بارداری و زایمان ، رایگان شد

تمامی هزینه های بارداری و زایمان ، رایگان شد

اقتصاد میهن: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مصوبه دولت برای بیمه کردن خانم های باردار، گفت: تمامی هزینه های بارداری و زایمان را رایگان خواهیم کرد.

دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه امروز تمامی سازمان‌های جهانی اذعان کرده اند که ایران درپیشگیری از کرونا پیروز شده است، خاطرنشان کرد: این پیروزی بدون تردید تنها با همدلی میان همه اقشار مردم و البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حد مطلوب در کشور حاصل شده است.وی از تزریق دوز اول واکسن کرونا توسط ۹۱ درصد از مردم کشورمان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد از مردم نیز دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند و تا کنون ۳۵ درصد از مردم نیز برای تزریق دوز سوم واکسن خود مراجعه کرده اند. عین اللهی با اشاره به طرح موضوع بیمه زنان باردار در هیئت دولت، اضافه کرد: بر اساس تصمیم هیئت دولت تمامی هزینه‌های دوران بارداری و زایمان باید رایگان شود و لذا بانوانی که بیمه نیستند نیز حتما از سوی دولت بیمه خواهند شد.

دیدگاه کاربران
ناشناس 1400/12/15
بخدا که دروغه من ۷ماهه باردارم تو هزینه مثلا رایگان شما موندم و،پدر خودمو شوهرم در اومده

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها