۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ اسفند چاپ

همکاری ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند

همکاری ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند

اقتصاد میهن: در دیدار مدیرعامل ایرانسل با شهردار بندرعباس، دو طرف بر گسترش همکاری‌ها در زمینۀ توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند در این شهر، تأکید کردند.

دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در جریان سفر به استان هرمزگان ، با مهندس مهدی نوبانی شهردار و نیز آقایان یعقوب دبیری‌نژاد، عیسی عباسی، حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی و خانم فریده عامری از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، دیدار کرد. در این دیدار، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تجربه‌های عملی و توانمندی‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در توسعۀ زیرساخت‌های شهر هوشمند در نقاط مختلف ایران، بندرعباس را یکی از شهرهای دارای ظرفیت قابل توجه برای توسعۀ این زیرساخت‌ها برشمرد و از آمادگی ایرانسل برای مشارکت در اجرای آن خبر داد.شهردار بندرعباس نیز با استقبال از موارد مطرح شده، از آمادگی شهرداری برای همکاری حداکثری با ایرانسل برای اجرای زیرساخت‌های شهر هوشمند در بندرعباس خبر داد و خواستار گسترش تعاملات فی‌مابین شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها