۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ بهمن چاپ

پیام تبریک سرپرست ذوب آهن بمناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک سرپرست ذوب آهن بمناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اقتصاد میهن: سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تلاشگران شرکت و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان تبریک گفت.

متن پیام مهندس ایرج رخصتی ؛

همکاران تلاشگر و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان

دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام‌بخشی ملتی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ایران عزیز گشود و شکوفه‌های روح‌نواز و جان‌بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را عطرآگین ساخت.با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد. از رهگذر تلاش‌های متعهدانه شما ذوب‌آهن اصفهان نیز تحولات زیادی را تجربه کرد و دستاوردهای بزرگی نصیب خود و کشور عزیزمان به ارمغان آورد.

ستاره نقش زیبای ذوب‌آهن و ذوب‌آهنی برای همیشه بر بلندای بنای بدیع و تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید و نام آن‌ها از دوران دفاع مقدس تا احداث صنایع فولادی و سایر صنایع به نیکی جاودانه و ماندگار خواهد بود.در آغاز بهاری دیگر از دهه مبارک فجر، یاد امام خمینی (ره) و شهدای والامقام‌مان را گرامی می‌دارم و با خالصانه‌ترین شادباش‌ها به پیشگاه یکایک شما عزیزان، تقارن مسئولیتی جدید در شرکت ذوب‌آهن اصفهان با آغاز دهه مبارک فجر را، با اتکال به خدا و تکیه بر همدلی و تلاش شما به فال نیک گرفته و مطمئنم با همدلی و همبستگی در جبهه صنعت، سربازان لایقی برای ولایت خواهیم بود.با تجدید  احترام خدمت خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان شادکامی، کامیابی و روزهایی سرشار ازسعادت و سلامت برای همگان  آرزومندم

 ایرج رخصتی- سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها