۱۴۰۰ دوشنبه ۴ بهمن چاپ

فامیل رئیس دفتر روحانی بالاخره از ایران خوردو رفتنی شد

فامیل رئیس دفتر روحانی بالاخره از ایران خوردو رفتنی شد

اقتصاد میهن: پس از کش و قوس‌های فراوان و انتقادات روزافزون نسبت به سوءمدیریتِ فاحش مدیرعامل ایران خودرو، اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت مشخص و صورتجلسه تعیین اعضای هیأت مدیره در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به تصویب رسید.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که بالاخره پس از مدت‌ها بحث و بررسی و رایزنی و لابی برادر همسر وزير صمت ( نبوي ) اعضای جديد هیات مدیره شركت ایران خودرو نهایی شده و صورت‌جلسه تعیین اعضای هیات مدیره در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به امضا رسیده است . فیض‌بخش، شفیعی، شیخ‌زاده، داداشی و خطیبی اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو هستند و با توجه به حذف نام فرشاد مقیمی از اعضای هیات مدیره باید او را از مدیرعاملی ایران خودرو برکنار شده دانست.

با نظر به حذف نام فرشاد مقیمی از لیست جدید اعضای هیأت مدیره، وی را باید مدیرعاملِ برکنار شده دانست.شنیده‌ها حاکی است مدیرعامل جدید ایران خودرو امشب یا فردا معرفی خواهد شد. از بین گزینه‌های مطرح، شانس شیخ‌زاده و داداشی بیش از سایرین خواهد بود. از سوی دیگر، با کمال تأسف گفته می‌شود فامیل رئیس دفتر روحانی که در طول ماه‌های اخیر بسیار حاشیه ساز شده بود و به هیچ وجه یارای توجیه و پاسخگویی به افکار عمومی و نیز توفیقِ تکریم و احترام به مقام شامخ خانواده شهدا را نداشت، قرار است پس از تغییر ساختار و چارت سازمانی وزارت صمت، به عنوان معاون امور صنایع حمل و نقل فاطمی امین به کار گماشته شود!

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها