۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ دي چاپ

چادرملو پیشگام عرضه محصولات در بورس کالا

چادرملو پیشگام عرضه محصولات در بورس کالا

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مورد راه‌حل مشکل کمبود مواد اولیه در زنجیره فولاد اظهار داشت: پیشنهاد مشخص من این است که برای حل مشکل ذخایر سنگ آهن، کنسرسیومی از شرکت‌های بزرگ ایجاد شود و این کنسرسیوم در حوزه اکتشاف سرمایه‌گذاری کند. اکتشافات جدید می‌تواند به شناسایی ذخایر بزرگ در کویر مرکزی ایران منجر شود.

ناصر تقی زاده، در خصوص ضرورت استفاده از روش‌های جدید معدن‌کاری گفت: برای بهره‌برداری از معادن جدید با جدیت به دنبال پیاده کردن شیوه‌های جدید و به‌روز معدن‌کاری دنیا هستیم و امیدوار هستیم طی ۴ الی ۵ ماه آینده خبرهای خوبی از شروع این طرح بدهیم. استفاده از روش‌های جدید سبب می‌شود تا ۶۰ درصد از هزینه‌های معدن‌کاری کاهش یابد. ناصر تقی زاده گفت: در حال حاضر ۸۰ تا ۸۵ درصد تجهیزات مورد نیاز برای بهره‌برداری از معادن جدید را از داخل کشور تأمین می‌کنیم اما برای مبحث مهندسی می‌بایست از تجربه شرکت‌های معتبر خارجی استفاده کنیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها