۱۴۰۰ جمعه ۲۶ آذر چاپ

درخواست «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت!

درخواست «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت!

اقتصاد میهن: امام جمعه مشهد خواستار «محاکمه صحرایی» منتقدان دولت رئیسی شد!

سید احمد علم‌الهدی گفت: برادر من، شما که دست به کار جریان فضای مجازی هستید و می‌توانی قلم داشته باشی؛ بر تو واجب شرعی است که آرام نگیری؛ اگر در مقابل فتنه دشمن که در مساله مذاکرات می‌خواهد جریان را برگرداند ساکت باشی جایز نیست؛ زیرا می‌خواهند جریان را به نحوی که می‌خواهند شکل بدهند و عده‌ای ناآگاه نیز همان حرف‌ها را بازگو می‌کنند. این را بایستی مسوولان قضایی و اجرایی کشور ما بدانند کسانی که بازگوکننده حرف‌های جبهه کفر هستند؛ ستون پنجم دشمن هستند. بازگوکنندگان حرف‌های دشمن در مطبوعات و فضای مجازی، لشکر دشمن هستند و باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

وی که پدرزن سیدابراهیم رئیسی (رییس‌جمهور) است افزود: اگر کسی در مقابل جهاد تبیین یک روزنامه یا فضای مجازی قرار گیرد و با جهادگران تبیین، مقابله کند؛ دشمن و عامل نفوذی دشمن است و دستگاه‌ها باید او را تعقیب کنند تا در ورق‌پاره روزنامه‌اش هر چیزی می‌خواهد ننویسد و اسمش را آزادی بیان بگذارد. در دنیا این‌ها را محاکمه صحرایی می‌کنند!

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها