۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ آذر چاپ

ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده

ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده

اقتصاد میهن: «پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.

خدمات «پیشخوان مجازی» بانک آینده از آغاز فعالیت به‌طور مستمر از لحاظ کمی و کیفی، همواره افزایش یافته تا آن‌جا که در حال‌حاضر، تعداد خدمات این سامانه به ۷۰ خدمت متنوع در سه بخش،خدمات برخط (آنلاین) با ۴۲ خدمت، غیرحضوری (آفلاین) با ۸ خدمت و حضوری (ارائه خدمت در محل) با ۲۰ خدمت، در سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان قرار دارد.

از جمله کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به مواردی همچون واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، افتتاح حساب کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و سپرده بلندمدتِ ۲ساله، صدور و تحویل چک رمزدار و چک تضمین شده، ثبت چک، استعلام وضعیت چک، تأیید و انتقال چک، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز اول و دوم پویا، گزارش پایا، کارت به کارت، مشاهده مانده کارت، پرداخت قبض، مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت تسهیلات بانک آینده و تسهیلات بین‌بانکی،مسدودی حساب و رفع مسدودی حساب،صدور و تحویل تمکن مالی و صدور و تحویل کارت‌هدیه و ده‌ها خدمات دیگر، اشاره کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک تجارت بانک سینا بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها