کد خبر : 91728 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ آذر
ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده اقتصاد میهن: «پیشخوان مجازی» بانک آینده کلیه خدماتی را که در شعب بانک‌ها ارائه‌ می‌شود، برای مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب را ندارند، فراهم کرده و بدین‌ترتیب، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها، بی‌نیاز می‌سازد.
ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده

خدمات «پیشخوان مجازی» بانک آینده از آغاز فعالیت به‌طور مستمر از لحاظ کمی و کیفی، همواره افزایش یافته تا آن‌جا که در حال‌حاضر، تعداد خدمات این سامانه به ۷۰ خدمت متنوع در سه بخش،خدمات برخط (آنلاین) با ۴۲ خدمت، غیرحضوری (آفلاین) با ۸ خدمت و حضوری (ارائه خدمت در محل) با ۲۰ خدمت، در سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان قرار دارد.

از جمله کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به مواردی همچون واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، افتتاح حساب کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و سپرده بلندمدتِ ۲ساله، صدور و تحویل چک رمزدار و چک تضمین شده، ثبت چک، استعلام وضعیت چک، تأیید و انتقال چک، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز اول و دوم پویا، گزارش پایا، کارت به کارت، مشاهده مانده کارت، پرداخت قبض، مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت تسهیلات بانک آینده و تسهیلات بین‌بانکی،مسدودی حساب و رفع مسدودی حساب،صدور و تحویل تمکن مالی و صدور و تحویل کارت‌هدیه و ده‌ها خدمات دیگر، اشاره کرد.