۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ آبان چاپ

ریحانه پارسا تمام شد + فساد انگیزترین تصویر !

ریحانه پارسا تمام شد + فساد انگیزترین تصویر !

اقتصاد میهن: ریحانه پارسا در اینستاگرام خود فسادانگیزترین تصویر از خود منتشر کرد.

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد و حالا در ریحانه پارسا جدیدترین اقدام تصویری کاملا برهنه از خودش منتشر کرد.!

ریحانه در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. ریحانه البته در این چند دو سال حضور در ترکیه با چندین نفر هم رابطه داشت از امیر تتلو و پویان مختاری گرفته تا اِلشمن و اشکان مستی. این افراد همه و همه ریحانه را به منجلاب فساد کشاندند و او را به جای رساندند که بی پروا و بدون هیچ شرمی تصویر کاملا برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

آینده ریحانه پارسا با فعالیتی که در فضای مجازی دارد و کارهایی که برای دیده شدن می‌کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پر حاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی‌کند و هر روز جنجال دیگری در فضای مجازی می‌سازد. اما رفتارهای عجیب او نمایانگر سلامت روحی‌اش نیست.

او با انتشار تصویر خود در حالی که مشروبات الکلی در دست دارد حرف‌های ناشایستی درباره خودش به مخاطبانش زد که تعجب همه را بر انگیخت!

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها