۱۴۰۰ يکشنبه ۹ آبان چاپ

سودای لابی وزیر بهداشت برای ریاست مسجدی بر هلال احمر

سودای لابی وزیر بهداشت برای ریاست مسجدی بر هلال احمر

اقتصاد میهن: اواخر هفته گذشته بود که خبری مبنی بر استعفای کریم همتی از ریاست جمعیت هلال احمر منتشر اما بلافاصله از سوی شورای عالی هلال احمر تکذیب شد.

علی‌رغم این استعفا و تکذیب، اطلاعاتی به دست رسیده مبنی بر اینکه خبر استعفای همتی از سوی تیم رسانه‌ای بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت منتشر شده است تا بتواند با فشار بر اعضای شورای عالی گزینه مورد نظر خود یعنی عباس مسجدی آرانی را به ساختمان صلح بفرستد.شنیده‌ها حاکی از آن است که مسجدی که پیش از این نامش به عنوان گزینه معاون توسعه وزارت بهداشت مطرح بود، بر توقف انتصابات وزارت بهداشت اصرار دارد تا اگر نتوانست به ریاست هلال احمر برسد، سمت معاونت توسعه وزارت بهداشت را از دست ندهد.

طی روز‌های اخیر تعدادی از چهره‌های شاخص نظام سلامت برای ورود به ساختمان صلح در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، از جمله این افراد پیرحسین کولیوند رئیس سابق سازمان اورژانس کشور است که از جمله افراد با سابقه در هلال احمر است و گفته می‌شود که حمایت اکثریت شورای عالی هلال احمر را نیز همراه خود دارد. به نظر می‌رسد مسجدی راه سختی را برای رسیدن به کرسی ریاست بزرگترین سازمان امدادی کشور در پیش دارد. وی در حال حاضر حمایت نمایندگان دولت را پشت سر خود دارد، اما کسب رضایت سایر اعضای شورای عالی نیز با توجه حضور کولیوند کار آسانی نخواهد بود به همین دلیل باید در انتظار جلسه آتی شورای عالی هلال احمر ماند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها