۱۴۰۰ دوشنبه ۱۱ مرداد چاپ
بانک آینده پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی؛

«برات و سفته الکترونیکی» در راه است

 «برات و سفته الکترونیکی» در راه است

اقتصاد میهن: بانک آینده به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت نوین، «برات و سفته الکترونیکی» را عرضه می‌نماید.

بانک آینده همراه و هم‌گام با راه‌اندازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در سطح کشور، با هدف فراهم آوردن ابزار لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی سریع و دقیق به عموم هم‌وطنان عزیز در عرصه بانکی کشور، این خدمت نوین را ارائه می‌کند.اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر تمام الکترونیک با تکیه بر ظرفیت‎های قانونی مبتنی بر امضای دیجیتال، اصالت ،اعتبارسنجی غیر حضوری، جلوگیری از جعل و سوء ‌استفاده‌های احتمالی و  حذف کاغذ از جمله مزایای این خدمت است.
«سفته و برات الکترونیکی»، با راهبری خزانه‌داری کل کشور ذیل وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری بانک مرکزی و حمایت قوه‎قضائیه توسط بانک‎آینده، به‌عنوان یکی از نخستین بانک‌های ارائه‌دهنده این خدمت، با موفقیت آزمایش عملیاتی شد که به‌زودی و پس از نهایی شدن، این خدمت جدید در سامانه‌ها و درگاه‎های الکترونیک بانک‎آینده ارائه خواهد شد تا مشتریان و عموم هم‌وطنان عزیز به‌سهولت بتوانند از این خدمت نوین استفاده کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک توسعه صادرات ایران بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها