۱۴۰۲ يکشنبه ۱۳ اسفند چاپ

درآمد سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

درآمد سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه کوثر در جلسه شورای مدیران شرکت از عملکرد درخشان و کارتیمی در تحقق اهداف سال جاری تشکر و بر افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن  از روابط عمومی واعلام دکتر آقادادی، بیمه کوثر تا امروز موفق شده به فروش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان حق بیمه صادره و همچنین درآمد درخشان سرمایه‌گذاری ۲۷ هزار میلیارد ریالی دست پیدا کند.مدیرعامل بیمه کوثر از شناسایی سود ۱۱۰۰ میلیارد تومانی بابت فروش سهام شرکت آپادانا ایساتیس( سهامی خاص) و همچنین وصول مطالبات ۹۰۰ میلیارد تومانی(از طریق تهاتر سهام) در اسفندماه خبر داد و گفت با توجه به میزان تقسیم سود در مجمع آتی شرکت سرمایه گذاری غدیر، سودآوری مناسبی برای شرکت پیش بینی می شود.ایشان بیان نمود عملکرد و دستاوردهای ارزشمند بیمه کوثر با کار جهادی و اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم همکاران و شبکه‌ی فروش حاصل گردیده است و می بایست در هر نقشی فرصت خدمت را غنیمت شمرده و به اولویت نخست بیمه کوثر که تکریم و افزایش رضایت مشتریان است بپردازیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها