۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت چاپ
اتهام سنگین کارشناس آمریکانشین سیما به روحانی و دولتش:

گرای ترور شهید سلیمانی را دولت روحانی داد!

گرای ترور شهید سلیمانی را دولت روحانی داد!

اقتصاد میهن: روزنامه نگار مقیم آمریکا در شبکه افق گفت: "دوستان من در اتاق فکر آمریکایی ها ساعت ۴ صبح شبی که حاج قاسم ترور شد به من گفتند که گرای این ترور را از نهاد ریاست‌جمهوری ایران گرفتیم."

شب گذشته برنامه «جهان آرا»ی شبکه افق با حضور فردی به نام «داریوش سجادی» به موضوع افشای فایل صوتی محمدجواد ظریف پرداخت که در آن کارشناس برنامه ادعایی را مطرح کرد که اگر به غیر از این شبکه نزدیک به سپاه در هر رسانه دیگر پخش می شد، عواقب بدی را برای آن رسانه باید متصور می شدیم. این روزنامه نگار مقیم آمریکا در شبکه افق گفت: "دوستان من در اتاق فکر آمریکایی ها ساعت ۴ صبح شبی که حاج قاسم ترور شد به من گفتند که گرای این ترور را از ریاست‌جمهوری ایران گرفتیم." نکته جالب در این گفت وگو این است که وقتی مجری برنامه از او سوال می کند سند شما برای این ادعا چیست؟ سجادی می گوید من سندی ندارم اما خبری بود که به بنده دادند و من هم برای شما بازگو کردم.

عباس عبدی در همین رابطه نوشت: در صداوسیما گفتند: روحانی گرای ترور قاسم سلیمانی را داده بود. هر که این حد از تبعیض و بی‌مسئولیتی رسانه‌ای را ایجاد کرده‌، مطمئن باشد که همین تبعیض آنان را نابود خواهد کرد. این گزاره بیش از آنکه ضد روحانی باشد علیه نظام و دستگاه قضایی و تایید ابتذال و بی‌صاحبی سیاست در ایران است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها